onsdag 13 juli 2011

Sneak Peak

Vill ni läsa de första 70 sidorna i Supernaturally? Gå hit. Personligen ska jag nog vänta, för jag gillar att ha hela boken framför mig när jag får den ;)
Ikväll ska jag gå på sista Harry Potter boken. Huh. Sista. Jag lovar jag som storgrina efteråt och min kompis och kära mor måste antagligen bära mig till bilen. Men jag är sjukt taggad kan jag lova er! Ser verkligen fram emot att se hur de gör vissa scener. T.ex Prinsens berättelser. Lilla Snape! ;D
Ska ni gå?



2 kommentarer:

  1. Svar: Håller med dina ord till 100%! Harry Potter för alltid!

    Och vilken fin blogg du har, att jag har missat den! Ska direkt börja följa den via bloglovin! :)

    SvaraRadera
  2. Åh, jag längtar efter filmen!
    Känner likadant som Amelie: Hur har jag kunnat missa din underbara blogg? Följer dig nu och länkar hit från min blogg (om det är ok?). Härlig och jättefin :D

    SvaraRadera