tisdag 5 juli 2011

Suktar böcker..



Några uppföljare jag ser fram emot just nu! Knallade även ut i trädgården förut och fotade bilden till min nya header. Fotad med Nikon D40 och mitt älskade macro objektiv. Försökte ställa upp lite böcker i bakgrunden, vilket inte slutade jätte lyckat, men det blev en fin bakgrundsfärg! Haha. Boken ni ser är iaf Maximum Ride - School's out forever och den som ligger ner... hm.. för att vara helt ärlig kommer jag inte ihåg. Paranormalcy kanske? (:

The Son of Neptune - Jag är ett stort Percy Jackson fan, så självklart läser jag även the Heroes of Olympus - serien. Den första boken (the lost hero) tyckte jag var grym, även om den inte är i samma klass som Percy Jackson. Jag saknar Percy! Hoppas verkligen vi får se mer av honom i The Son of Neptune. Kommer ut  4 oktober.

Bloodlines - Efter att ha älskat Vampire Academy och fått många sömnlösa nätter på grund av böckerna ska det bli spännande att se vad Richelle Mead hittar på i Bloodlines. Jag anar att hon lämnade oss med frågor om Sydney och Adrian för att vi skulle få svar på dem i den nya serien. Kommer ut 23 augusti 2011.

Supernaturally - Jag tyckte Paranormalcy var rätt så bra med en grym huvudkaraktär, så jaa.. Kommer ut 26 juli.

Lola and the boy next door - Jag kommer så starkt ihåg när jag läste Anna and the french kiss för första gången. Det var en snöig dag i vintras och jag låg hemma och var sjuk i typ en vecka. Man kan väll säga att den boken räddade mig från total tristess. Många goda skratt fick man sig. Så längtar efter att se var Perkins hittar på här näst. Kommer ut 29 september.

Inheritance - Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Det var tre och ett halvt år sedan (tror jag, eller var det fyra och ett halvt?) som jag plockade upp Eragon under jullovet efter att ha fått den i julklapp. Sedan dess har jag varit fast. Jag slukade Den äldste och väntade sedan spänt på att Brisingr skulle komma ut. Nu har jag väntat i nästan tre år på Inheritance. Kan inte fatta att den snart kommer. Måste bara vänta tills 8 november. Det klarar jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar