fredag 19 augusti 2011

Bortglömda

För några dagar sedan gick jag in i vårat gästrum för att hämta en sak, och fastnade vid bokhyllan vi har där. Blev helt nostalgisk. Där fanns alla gamla böcker mamma brukade läsa för mig som liten: Mamma Mu, Nalle Pu, Tsatsiki, Fem på äventyr, Astrid Lindgren böcker... ja, ni fattar. Blev typ sugen på alla läsa om alla, haha. 
Fann även några böcker som jag tog med mig upp för att ha i min bokhylla, och som jag helt hade glömt bort att vi hade.




Böckerna: Kalle och Choklad Fabriken, Den magiska stenen, Skattkammarön, Tjuvarnas Herre, Godnatt Mister Tom, Efter kraschen tog jag mig samman bredde ut mina vingar och flög iväg.


Den jag är mest nyfiken på är nog Godnatt Mister Tom, då allt man hör från folk som läst den är lovord. Så ja.


Har föresten inte kommit så långt i Before I Fall ännu, bara 74 sidor, haha. Men den har varit lite seg i början och så har jag ägnat mig mycket åt omläsningar i några dagar nu. 

1 kommentar:

  1. Godnatt Mister Tom är så fin! Efter kraschen... är också väldigt bra! :D

    SvaraRadera