söndag 28 augusti 2011

Hemma

Jag hade tänkt att skriva något sådant där jätte intressant bokinlägg nu, men för att vara ärlig orkar jag inte. Kom precis hem efter en sex timmars lång bilresa, huvudet värker, något stinker i lägenheten och jag har ingen aning om vad det är (gerdock ett tomt mjölkpaket en anklagande blick), och jag är almänt trött. Vill bara lägga mig ner och se på TV. Haha.

I USM hoppade jag längdhopp (skippade tresteget) och det gick inget vidare. Kom på en fjortonde plats tror jag, men om jag hade hoppat så bra som jag vet att jag kan hade det nog räckt till en fjärde eller tredje plats. Men ja, sånt är livet.

Förövrigt har jag inte hunnit läsa så mycket, utan bara ca 100 sidor i Hunger. Men ser fram emot att komma igång med bloggen och läsandet igen! :)

1 kommentar: