måndag 1 augusti 2011

Läsning i juli

Lästa böcker juli 2011:
- Across the Universe
- City of Fallen Angels
- The Truth About Forever
- Harry Potter and the Philosopher's Stone (omläsning)
- Matched


Bästa boken:
Måste nog säga City of Fallen Angels. Jag älskade att komma tillbaka till den världen, även om boken inte var lika bra som tidigare i serien, så var den fortfarande awesome. Och lite mer Jace kan ju inte skada?


Sämsta boken: 
Helt klart Matched av Ally Condie. Den var bara... nej. 


Sammanfattning av månaden: 
Jag tycker det har varit en bra läsmånad. Det har inte varit någon bok som fått mig att verkligen bli helt fast klistrad och inne i boken, men ändå en bra månad. Men jag väntar fortfarande på att läsa en bok som får mig att avboka alla planer för dagen för att jag bara måste läsa läsa läsa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar