torsdag 20 oktober 2011

B-day!!

Idag fyller jag ååååår!! Så jag tog tåget hem efter skolan för att bli firad av min kära familj och två vänner. Och fick massa grymma presenter. Men framför allt (inte helt överraskande) fick jag nya böcker! Hittills har jag fått fem böcker, men fler kommer kanske då jag inte fått alla paketen ännu. Annars fick jag även How I Met Your Mother (Season 3), fejkblod och annat "filmsmink" (haha, min vän och jag gillar att spela in rätt så... brutala filmer), en korktavla till lägenheten, Hogwartsbrev (oaosjds awesomeness!) och en Marodörkarta och en Gryffindorhalsduk från min bästaste vän ♥ Sen var det väll något mer, men kommer inte ihåg just nu, haha. 
Har tyvärr inte hunnit ta kort på böckerna, så det får nog bli imorgon. Haha, själv hatar jag när folk säger att  "det kommer imorgon...", men nu får jag tyvärr bli den personen. 


Annars får ni ha det bäst! 


Haha, kom på först nu att det kanske är lite ego att ge mig själv en Happy Birthday bild? 

9 kommentarer:

  1. Åh, grattis grattis! :)
    (avundas ditt Hogwarts-brev)

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedan! :)

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen =)!

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott! Awesome presenter! (Jag fick inte en enda bok!)
    Och HP-grejerna är helt sjukt ballt. En marodörkarta? Rör sig personerna? Haha

    SvaraRadera