lördag 29 oktober 2011

Boxkärlek!



Ännu en försenad födelsedagspresent, den här gången från min bästaste moster! Jag måste ha ärvt min bokkärlek från henne, för hon är lika beroende som jag. Hon visste inte att jag hade läst serien innan hon köpte den, men jag blev ändå jätte glad! Äntligen har jag en box! Och hela Percy Jackson-serien! I de utgåvor jag vill ha! Har har gått runt enda sedan igår med ett litet leende på läpparna och måste hela tiden springa och kolla på min fina box, haha. Så jag kommer kanske ha en tävling på bloggen där ni kan vinna bok 2, 4 och 5 i Percy Jackson serien i UK upplagorna. Vad tycker ni om det? Självklart skulle det ju kanske vara lite jobbigt för er som inte ha läst serien att inte få bok ett.. Menmen. Ledsen för de halv taskiga bilderna föresten, jag orkade inte hämta kameran som är där nere, haha. Ibland är man lat...


Är det någon av er som äger någon box?  

6 kommentarer:

  1. Åh, bokboxar är jättehärligt! :)
    Har The Mortal Instruments (med de tre första delarna) och en med Hungerspelen trilogin. Båda engelska ^^

    SvaraRadera
  2. Äger inbundna vuxen-utgåvan av Harry Potter :) Den boxen är jag otroligt stolt över!
    Skulle gärna vilja ha en till dock, men vet inte vilken :P

    SvaraRadera
  3. jag har boxen med Den mörka materian serien av Philip Pullman :D men vill ha fler ^^

    SvaraRadera
  4. Jag har en med Pirates of the Caribbean-böckerna. Du vet när de berättar typ handlingen från filmen som bok. Dock tycker jag inte om dem så värst mycket^^ Men är man en nörd så är manxD
    Förresten så älskar jag de där omslagen till Percy Jackson!:D

    SvaraRadera
  5. Boxar är riktigt roliga att få! Jag köpte Twilight-böckerna i en box för några år sedan och The Mortal Instruments tre första böcker. Även Pretty Little Liars, de fyra första, köpte jag i en box även om jag inte läst dem än, haha. Och en box med Uglies-serien och en med tre Sarah Dessen-böcker. Som sagt, älskar dem :)

    SvaraRadera
  6. Fick den på min 18årsdag i januari. En av de bästa presenterna, tillsammans med That 70's Show DVD-boxen! :D

    SvaraRadera