söndag 27 november 2011

10 snygga omslag 2012

Det är storm ute guys. Bara jag som älskar stormar? Haha, antagligen. Men jag får alltid en sådan inspiration att skriva när jag är ute t.ex. spöregn. Kan typ låtsas som om något läskigt jagar mig och så kommer jag plötsligt på en ny bokidé. Haha, hjälp. Jaja, innan jag ger mig ut i stormen här i Värmland så tänkte jag visa er några snygga omslag på böcker som släpps 2012. Jag har säkert glömt många.. men äh.



















 
 ¨


































Har ni någon favorit? :)
Min är nog A Million Suns. Bara älskar det omslaget.

2 kommentarer:

  1. Alla är så galet snygga! Vill ha dem i min famn och bara sitta och stirra på dem i några timmar, haha. Speciellt The Selection, minns inte ens vad den handlar om men vet att jag vill ha den. Nu!

    SvaraRadera
  2. Här kan man snacka om omslag med stil! Tycker att många omslag detta året har misslyckats rejält så får väl hoppas på en uppryckning då jag är ganska kräsen när det kommer till om boken är snygg ;)

    SvaraRadera