fredag 4 november 2011

character posters!


Gjorde dem här till boken jag skriver just nu för över ett år sedan. Fick idéen av Pia att jag skulle kunna publicera dem på bloggen. Så säg hej till Travis och Acacia! Jag kommer tyvärr inte ihåg vad skådespelarna som jag använde heter, haha. Förövrigt ser jag måånga saker jag skulle vela ändra i nuläget, men aja. Postern till Travis är den jag är mest nöjd med. Skådespelaren är inte som jag föreställt mig honom i huvudet.. Travis är egentligen mycket töntigare, haha 

3 kommentarer:

  1. Tjejen heter Emma Stone, hon är en av mina favoritskådespelerskor =)

    SvaraRadera
  2. Ååh va snygga! :D Du är ju riktigt,riktigt duktig!

    SvaraRadera
  3. Emma Stone yup.

    Vill också meddela att min blogg har bytt adress till:

    http://nellonsbokblogg.blogspot.com
    Följ gärna på bloglovin!

    SvaraRadera