fredag 23 december 2011

när man verkligen inte kan komma på en bra titel

Imorgon är det julafton! Och denna dag har jag tillbringat åt att handla de sista julklapparna, slå in paket, fortsätta att skapa och utveckla karaktärer till en ny bokidé (som jag är helt kär i), inte läsa av någon anledning, spelat tetris, försöka bestämma mig för vilka böcker jag vill läsa under lovet, skapa fejksår osv osv. Så här kommer (med brist på annat att skriva om) min dag i några bilder. (Det blev tyvärr väldigt dålig kvalité på bilderna av någon anledning.. ?)


8 böcker kom jag fram till att jag vill hinna läsa. För vissa kanske det inte är så mycket, men för mig är det det, haha. Lycka till med att jag ska hinna läsa alla dessa under lovet! Men vad är livet utan lite utmaningar?

Fejk sår jag gjorde. Det ser mycket bättre ut på kort än vad det gjorde i verkligheten, haaha.

En teckning jag målade på min kära karaktär Liam Docherty. Han blev inte riktigt som jag tänkt mig. Dessutom finner jag det väldigt svårt att måla killars hår..

Och så har jag även lyssnat på denna underbara låt. Passar helt perfekt till mina nya karaktärer Liam Docherty och Cali Ashworth. "Oh, your hands can heal, your hands can bruise. I don't have a choice, but I still choose you."

Så till sist önskar jag er alla en God Jul! Hoppas ni får många böcker och äter riktigt mycket julgodis och julmat! / Lisa

1 kommentar:

  1. Haha jag har kommit fram till tre böcker under lovet *stolt* ;)

    SvaraRadera