lördag 31 december 2011

Talet där jag säger tack



Nu har jag haft Bladvändaren i cirka ett halvår. Och jag kan lova att jag tvekade ett bra tag på om jag ens skulle starta upp bloggen. Tänk om ingen läser den? Tänk om ingen bryr sig om vad jag har att skriva? Såhär i efterhand kan jag säga att det var ett av de bästa besluten i mitt liv. Så jag vill säga tack till er, för utan alla läsare skulle Bladvändaren inte leva kvar så att säga. Tack för era kommentarer, det gör mig lika glad varje gång jag ser att någon ny kommenterat och delat med sig av sin åsikt. Tack för att ni prenumererar och finner det jag skriver intressant nog för att läsas. Men framför allt tack för att ni bloggar. Ni har öppnat upp ögonen för böcker ännu mer för mig. Min bokkärlek har växt något enormt detta år och ni kan få mig att vela läsa mer bara så att jag ska kunna skriva mina recensioner. Så ja, tack. Även om jag inte kommenterar så många inlägg som jag skulle vela så läser jag det ni skriver och uppskattar det enormt mycket. 


Så gott nytt år på er mina kära bokvänner! Må ni fortsätta blogga och läsa ännu mer böcker än under 2011! Och återigen tack!

11 kommentarer:

  1. Tack själv. Jag älskar bokbloggsvärlden!

    SvaraRadera
  2. Tack själv för en underbar blogg! :)

    SvaraRadera
  3. Säger som de andra, tack själv! Älskar din blogg (:

    SvaraRadera
  4. Tack själv! Det är riktigt kul att följa din blogg!:)

    SvaraRadera
  5. Tack själv! Jag älskar din blogg och jag blir alltid lika glad när jag ser att du bloggat:D

    SvaraRadera
  6. Jag säger tack själv jag också! Du ligger i topp bland favoritbloggarna, och varje nytt inlägg från dig är alltid kul att läsa :) Gott nytt år!

    SvaraRadera
  7. Tack du med :) Din blogg är jättefin!

    SvaraRadera
  8. Yay bokbloggar! De är jättejobbiga för de kommer med så många awesome boktips!
    Here's to 2012! Låt oss läsa många bra böcker och hitta många trevliga bloggar!

    SvaraRadera
  9. Tack själv för en underbar blogg!

    SvaraRadera
  10. Tack för att du har en toppenblogg!

    SvaraRadera
  11. Jag kände ungefär samma vånda som du innan jag började blogga, men jag är också glad att jag vågade ta steget. Har inte så många läsare som jag önskade, men det har varit gräsligt kul! Hoppas att bloggandet kommer att fortsätta gå bra för dig :)

    SvaraRadera