måndag 2 januari 2012

Månadsresumé December

Haha, glömde nästan helt bort att jag skulle göra den här. Aja, här kommer den i alla fall!


Läst i December 2011:
- Daughter of Smoke and Bone (Laini Taylor)
- The Wench is Dead (Colin Dexter)
- Legend (Marie Lu)
- Clockwork Prince (Cassandra Clare)



Bästa boken:
Clockwork Prince av Cassandra Clare. Ett väldigt enkelt val. 

Sämsta boken:
The Wench is Dead av Colin Dexter. Detta var en bok jag tvingandes att läsa för engelskan i skolan. Deckare är verkligen inte min typ. 

Sammanfattning av månaden:
En helt okej månad med ett litet guldkorn i Clockwork Prince. Det hade väll dock varit bättre om jag kunnat läsa en egen bok istället för The Wench is Dead.

Antal sidor lästa:
1470.

Planerar att läsa i Januari: 
Denna "planering av läsning" har verkligen inte funkat bra för mig. Följer nästan aldrig min så kallad planering utan tar vilken bok jag känner för i då läget. Men de jag vill läsa som det ser ut just nu är väll Between Shades of Gray, The Demon Trappers Daughter, The Girl of Fire and Thorns och Wolfsbane. 

Och tack föresten för alla kommentarer jag fått de senaste dagarna. Ni är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar