måndag 23 januari 2012

Vet ni vad jag just insåg?

Okej jag ska börja det här inlägget med en SPOILER VARNING för alla som inte läst ANNA AND THE FRENCH KISS. Så, nu borde ni fatta.


Så idag när jag har varit sjuk så bestämde jag mig för att plocka upp Anna and the French Kiss. Nu, några timmar senare, är boken utläst för andra gången. Och varför har jag inte läst om boken tidigare?? Den är UNDERBAR. Nu är det nästan så att jag måste plocka upp Lola, bara för att Stephanie Perkins är ett sådant geni. Jaja, nog med struntprat nu. Jag insåg i alla fall något då jag läste boken, något som de flesta av er antagligen redan vet. Lite bakgrundsfakta: När jag läste Anna för första gången visste jag inte vad den sista boken skulle heta. Och för er som inte vet det så kommer det heta Isla and the Happily Ever After. Och när jag då läser Anna idag så ger jag ifrån mig ett litet tjut, för jag inser ju att Isla faktiskt är med i den här boken, haha. Och hon har en crush på Josh. Innebär det då att Isla and the Happily Ever After kommer att handla om henne och Josh? Eller varför skulle Stephanie Perkins annars nämna det? Ja jag klagar ju då inte på det faktum att vi kanske kommer få se mer av Josh! En tråkig nyhet är ju dock att boken inte kommer släppas under 2012 som det först var sagt, utan under 2013. Men ta din tid Stephanie Perkins, allt för en bra bok!


Så vad tror ni? Isla och Josh? 



6 kommentarer:

  1. Åh det har jag faktiskt inte tänkt på :O
    Mycket möjligt! Åh, vad awesome i så fall!

    SvaraRadera
  2. Jag har inte heller tänkt på det! Men så kan det vara! :D

    SvaraRadera
  3. Jag kommer inte ens ihåg vem Isla är :s

    SvaraRadera
  4. Ja, så tror jag att det kan vara. Jag satt också och tänkte på det när jag läste boken:) Något jag blev ännu gladare över var att den boken troligtvis kommer utspela sig i Frankrike då:D

    SvaraRadera
  5. SV: Ja, du måste läsa Delirium så fort som möjligt. Du vet inte vad du missar!!

    SvaraRadera
  6. SV: Har tyvärr inte beställt dom än men tänker göra det ^^

    SvaraRadera