onsdag 1 februari 2012

Bokbeställning gjord!

Snart kommer fyra nya böcker dyka upp hos mig. Två kommer jag visserligen inte få förens alla hjärtans dag, då min mor har lovat mig två inbundna böcker, haha. Hon såg att jag var deppig för att jag hade så lite pengar och inte kunde kunde köpa alla böcker jag ville så då var hon otroligt snäll nog att ge mig två. Mamma, ibland är du underbar. Och här har vi de fina böckerna jag beställt.






Under the Never Sky - Veronica Rossi: Har varit jätte intresserad av den här boken länge nu. Många har lovordat den och filmrättigheter för hela triologin har redan blivit sålda till Warner Bros. Låter ju väldigt lovande så den fick hamna i min varukorg. 


Destiny's Fire - Trisha Wolfe: Den här boken var väldigt mycket av en chansning från min sida. Jag hade inte tänkt särskilt mycket på den förens ett par dagar sedan, men såg då hur den låg i min to-read lista på goodreads. Så jag kollade upp boken, såg fina recensioner, en lockande handling och ett tilltalande omslag, så varför inte? Jag gillar verkligen att läsa böcker som få pratar om, vilket jag gör alldeles för sällan.




Bloodrose - Andrea Cremer: Jag måste få veta hur serien slutar, så Bloodrose var ett rätt så självklart val. En välförtjänt plats i min varukorg skulle jag vela säga.


Uncommon Criminals - Ally Carter: Boken jag antagligen ser mest fram emot att läsa. För några veckor sedan kärade jag ju ner mig i Heist Society, den första boken i serien, och nu måste jag ha meeer. Hale, min bokpojkvän,  här kommer jag!


Gah, jag längtar tills jag får paketet från Adlibris i min hand. Ni vet den där känslan då man öppnar paketet och ser böckerna som ligger där i? Den älskar jag. 


Är det föresten någon som har läst nån av böckerna? Eller vill läsa någon av dem?

3 kommentarer:

  1. Jag är också jättesugen på att läsa Under the Never Sky! :D

    SvaraRadera
  2. En beställning jag gärna hade gjort! ;)

    SvaraRadera
  3. Destiny's fire har jag inte hört talats om innan, väldigt fin framsida! Vill gärna ha en recension av den när du har läst den :)

    SvaraRadera