torsdag 16 februari 2012

De nya böckerna!

Tjoho nu har alla mina nya böcker kommit. Destiny's Fire och Under the Never Sky fick jag i Fredags och de är redan utlästa, men de andra två anlände idag! Och först på tur blir nog Bloodrose. Och just det, jag kan ju sätta upp en liten varningstext på att en bok är misshandlad i det här inlägget. Det var nämligen någon som föreslog det i min Diskussionsfråga ;)












Sådär ja. Nu ska jag krypa ner under filten med Bloodrose. Och Andrea Cremer om du krossar mitt hjärta så lovar jag att jag kommer söka upp ditt hus och lämna hotfulla brev på din dörr matta. Slut för mig.

3 kommentarer:

  1. Ahh, jag vill också läsa Bloodrose!!! Väntar på pocketversionen som släpps som ett par veckor!

    SvaraRadera
  2. Det verkar vara spännande böcker :)

    SvaraRadera
  3. Gaah,Bloodrose! Precis som Anna väntar jag på pocketversionen,men åååh! Vill läsa den :P

    SvaraRadera