måndag 6 februari 2012

Nevermore

Jahapp, den sista delen av Maximum Ride (bok 8) kommer alltså ut i Augusti. De måste ha skjutit upp datumet lite för jag hade för mig att den skulle komma ut den här våren? Och så har boken fått ett omslag.. och jag måste säga att jag diggar det väldigt mycket! Det är bara en sak jag undrar lite över... har tjejen på omslaget grått hår? Eller va? Haha. Om så är fallet har jag ingen aning om vem det ska föreställa.. om inte Max färgar håret vill säga.. hmm.

En annan rolig nyhet är föresten att jag har fått 50 prenumenanter! Tjoho! Jag har 13 med Google Friend Connect och 37 på bloglovin. Så tacktacktack för det! Får nog bli att ha en tävling någon gång snart för att fira..

1 kommentar:

  1. Grattis!
    Och ha en tävling! Ska själv ha det igen,förmodligen i helgen :D

    SvaraRadera