torsdag 1 mars 2012

Månadsresumé Februari

Läst i Februari 2012:
- The Iron King (Julie Kagawa)
- Perfect Chemistry (Simone Elkeles)
- Under the Never Sky (Veronica Rossi)
- Destiny's Fire (Trisha Wolfe)
- Bloodrose (Andrea Cremer)
- Uncommon Criminals (Ally Carter)
- Tiger's Curse (Colleen Houck)
- Raised by Wolves (Jennifer Lynn Barnes)
- Scarlet (A.C. Gaughen)


Bästa boken:
Bloodrose av Andrea Cremer skulle jag väll tro, även om tårarna inte ville sluta rinna. Men sedan har vi ju även Scarlet och Uncommon Criminals som båda var väldigt väldigt bra!


Sämsta boken: 
Tiger's Curse av Colleen Houck. Jag tyckte den var oerhört seg och den föll mig inte i smaken helt enkelt.


Sammanfattning av månaden:
Den här månaden har jag läst 9 böcker, vilket måste vara någon slags rekord för mig. Så riktigt nöjd är jag. Det var rätt så många mellan bra böcker som jag tyckte var helt okej då jag läste dem, men som jag troligen aldrig kommer plocka upp igen eller tänka så mycket på. Men tre riktigt bra böcker var det, och det är ju inte dåligt så!


Antal lästa sidor:
3138 st sidor.


Planerar att läsa i Mars:
Spell Bound av Rachel Hawkins kommer ju ut så jag hoppas väll på att kunna klicka hem den! Och annars ska jag väll läsa lite mer böcker ur min nya bokhög. Shatter Me och Variant tror jag står näst på tur. Och jag tror väll också att jag kanske tar och läser om The Hunger Games för sjuttioelfte gången så här innan premiären. För OMG, The Hunger Games har premiär den här månaden! JAG. KAN. INTE. VÄNTA. 

2 kommentarer:

  1. Du har bara läst böcker jag själv är otroligt sugen på att läsa (förutom Iron King för den har jag redan läst). Åh, Bloodrose ska jag köpa väldigt snart.

    SvaraRadera
  2. JAG. KAN. INTE. HELLER. VÄNTA. !.

    Sv: Älskar också hennes styling, lite överdrivet dock, men det är sååå Effie! ;) Ja, det är verkligen helt ofattbart!!! :DD

    SvaraRadera