lördag 14 april 2012

En liten bokbeställning.

Min påsklovsbeställning blev alltså av. Dock hann ju inte böckerna fram under själva lovet, men de dyker väll upp någon gång nästa vecka får jag hoppas, haha. De här böckerna klickade jag hur som helst hem:



Spell Bound - Rachel Hawkins:
En bok jag sett fram emot jätte länge nu. Tyvärr råkade jag ju dock spoila ett dödsfall för mig själv. Dumma, korkade person på goodreads som inte kan sätta spoiler varningar på sina recensioner. Att det stod i den första meningen gjorde ju inte saken bättre heller.


Pure - Jennifer L. Armentrout: 
Efter att ha läst ut Half-Blood är jag lite förvånad över hur mycket jag faktiskt tänkt på boken efter det. Så det ska bli ett rent nöje att få dyka in i Alex värld igen. Riktigt förväntansfull är jag! Och att boken har 4.60 som medelbetyg på goodreads gör ju inte saken sämre heller.


The Fault in Our Stars - John Green:
Ja, ingen kan väll ha missat den här boken då det känns som alla i bloggvärlden pratar om den just nu. Den får högsta betyg av alla känns det som. Så kan knappt vänta tills jag får se vad allt ståhej handlar om.



I'd Tell You I Love You But Then I'd Have To Kill You - Ally Carter:
Puh, vilken titel, haha. Men att jag ska läsa denna bok har varit rätt så självklart efter det att jag blev kär i Ally Carters andra serie Heist Society. Man kan ju bara hålla tummarna för att denna ska vara lika bra!


Behemoth - Scott Westerfeld:
Jag gillade verkligen Leviathan så även Behemoth var det rätt så självklar att jag skulle köpa. Dessutom avgudar jag omslagen till denna serie. Så otroligt fina!


Eon - Alison Goodman:
Eon var något av ett impuls köp. Jag vet inte särskilt mycket om den, mer än att den ska handla om drakar. Och som det drakfan jag är låter det ju lovande. Vi får helt enkelt se!

Japp, det var alla böcker. Och jag tror nog aldrig jag varit lika förväntansfull inför ett paket med böcker som jag är inför detta. Dessutom börjar jag få slut på böcker jag vill läsa i bokhyllan, så det ska verkligen bli skönt att få några nya. Ser typ fram emot att läsa alla lika mycket, så jag känner på mig att jag kommer få lite beslutsångest då böckerna väl anländer, haha. 

10 kommentarer:

  1. Åh, The Fault in Our Stars tyckte jag var helt underbar, hoppas att du gillar den minst lika mycket!

    SvaraRadera
  2. Härligt med lite nytt! Jag är väldigt nyfiken på Hex Hall-serien!

    SvaraRadera
  3. Oj, vilken bra bokbeställning. De böcker som jag har läst tycker jag bra och de som jag inte har läst är jag superintresserad av. Mycket spännande att se vad du tycker om alla!

    SvaraRadera
  4. Jag föredrar de andra omslagen till Leviathan-serien =)
    Men utklädnaden är grym på originalen!

    SvaraRadera
  5. The pure, vilket fantastiskt vackert omslag!

    SvaraRadera
  6. Är vääldigt sugen på att läsa The Fault In Our Stars. Står i kö på den på bibblan, men jag lär nog hinna fylla år och kunna önska mig den innan jag får den :P

    SvaraRadera
  7. Vart beställde du böckerna? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. The Book Depository! :) Jag skulle ha svarat på din blogg, men kunde av någon anledning inte komma in på kommentarerna..

      Radera
    2. Oj, konstigt. Fungerar fint för mig, men det gick lika bra att svara här! :)

      Radera