söndag 1 april 2012

Månadsresumé Mars

Läst i mars:
- The Summoning (Kelley Armstrong)
- Shatter Me (Tahereh Mafi)
- Half-Blood (Jennifer L. Armentrout)
- The Hunger Games (Suzanne Collins) OBS. Omläsning för åttonde gången eller något liknande.
- Variant (Robison Wells)
- Leviathan (Scott Westerfeld)
- Unearthly (Cynthia Hand)
- Vad min flickvän inte vet (Sonya Sones)
- Jellicoe Road (Melina Marchetta)
- My Soul to Take (Rachel Vincent)
- Oh. My. Gods. (Tera Lynn Childs)


Bästa boken:
Hm. Det fanns ju ingen fullpott den här månaden, men den bästa var nog ändå Jellicoe Road som fick 4.5/5. Sedan har vi ju även Half-Blood och Leviathan som även de var riktigt bra böcker. 


Sämsta boken: 
Oh. My. Gods. av Tera Lynn Childs skulle jag tro. Recension på den kommer snart. 
Sammanfattning av månaden:
En helt okej månad med några riktigt bra böcker och några lite mindre bra. Att jag har slått mitt rekord med elva lästa böcker är väll också värt att nämna. Jag förstår verkligen inte vart ifrån jag får all tid, haha.


Antal lästa sidor:
3911. Det blir ju mer än 100 sidor per dag. Hur är detta möjligt?


Planering för april månad:
Jadu, det blir väll att fortsätta jobba igenom mina olästa böcker i bokhyllan. Föresten insåg jag något hemskt igår. Jag har bara 9 olästa engelska böcker kvar. Mitt liv passerar just nu i revy. Vad ska jag göra då alla de böckerna är utlästa?

1 kommentar:

  1. När du har läst de böckerna kan du ju köpa nya, det är ju underbart! :D

    SvaraRadera