måndag 9 april 2012

TÄVLING: Mina favoritböcker!

Jag har länge tyckt att det är dags att ha en tävling här på bloggen. Och så såg jag nu idag att jag fått exakt 500 kommentarer här på bloggen (Johanna du blev nummer 500, haha), så då tänkte jag att äh, ni förtjänar en tävling mina kära läsare. Och vilka böcker kan man vinna då? Jo, jag tänkte så här att ni alla kan välja mellan någon av alla dessa böcker som jag har läst och älskat. Ni vet, jag måste ju sprida med mig av bra böcker.

Regler:

1. Tävlingen är internationell. Eller ja, dit The Book Depository skickar.
2. För att vara med och tävla behöver man skriva sitt namn och vilken bok man vill ha om man vinner. Ni kan ju skriva er mail nu om ni vill, eller så gör ni det bara om ni vinner. Jag förstår om inte alla vill visa vad de har för mail.
3. Ja, det var nog allt. Ni får ju gärna sprida tävlingen vidare och så, men man får inte fler röster för det. Här har alla lika stor chans!

Och så till böckerna ni kan vinna (ni får även ta en annan bok i samma serie):









 Så där ja! Det var alla böcker! Hoppas det finns någon som intresserar er, och att ni inte redan läst alla!

TÄVLINGEN AVSLUTAS DEN 28:DE APRIL VID MIDNATT.


Update: Hehe, såg nu att jag råkat ta med Tomorrow When the War Began två gånger. Oh well..

66 kommentarer:

  1. Jag är med! Kul med tävling!

    Om jag vinner skulle jag vilja ha Leviathan av Scott Westerfeld.

    SvaraRadera
  2. Kul med tävling! Generöst också=)

    Om jag vinner skulle jag vilja ha Divergent av Veronica Roth!

    Kram!=)

    SvaraRadera
  3. Åh, vad roligt!

    Om jag vinner skulle jag vilja ha Chasing Brooklyn :)

    Mejl: bokbloggen[at]live.com

    SvaraRadera
  4. Åh vad kul!

    Om jag vinner skulle jag vilja ha Chasing Brooklyn :)

    mejl: bokbloggen@live.com

    SvaraRadera
  5. oj, dubbelkommenterat :P googlechrome larvade sig och sa att jag behövde skriva om ^^

    SvaraRadera
  6. Alltid roligt med en tävling :)
    Om jag vinner vill jag ha Hex Hall av Rachel Hawkins, som är en sån bok som jag alltid velat läsa men som det aldrig blir av att jag köper :P

    (nossahojj@yahoo.se)

    SvaraRadera
  7. Vad kul med en tävling! Om jag vinner skulle jag vilja ha Anna and the French Kiss.

    Mejl: vynne97@live.se

    SvaraRadera
  8. Roligt, roligt! ^^

    Jag skulle vilja vinna Half-Blood! :D

    bookrelated@hotmail.se

    SvaraRadera
  9. Åhh, svårt att bestämma sig för bara en bok men jag väljer
    Chasing Brooklyn för jag har hört så mycket gott om den.

    boktycke@gmail.com

    Kul med en tävling där man får välja bland många böcker :)

    SvaraRadera
  10. Skoj med täving! Ska nog ha en jag med.

    Om jag vann skulle jag helst vilja ha The Book Thief.

    jana.rosell(at)live.se

    SvaraRadera
  11. Vilken rolig tävling! Jag skulle gärna vilja vara med, och om jag vann skulle jag vilja ha Heist Society, för den verkar vara så bra :)

    SvaraRadera
  12. Jag är med :)

    Svårt att bestämma vilken bok för det finns så många böcker av de dom jag vill läsa

    Men om jag vinner vill jag ha Divergent av Veronica Roth

    SvaraRadera
  13. Jag vill vara med och tävla och om jag vinner vill jag ha Divergent av Veronica Roth!:)

    Superrolig tävling:)

    SvaraRadera
  14. Kul med en tävling, riktigt många bra böcker att välja på också. Divergent verkar vara riktigt bra, en bloggsnackis också för den delen så den är jag sugen på om jag vinner. :)

    poplitt[at]gmail.com

    SvaraRadera
  15. Oj vad kul med en tävling där alla har lika stor chans att vinna!
    Om jag vann skulle jag jättegärna vilja ha Hex Hall, har funderat på att köpa den flera gånger men det har aldrig blivit av, så håller tummarna! :)

    SvaraRadera
  16. Jag vill gärna vara med och tävla, egentligen skulle man ju välja The Book Thief för det läckra omslagets skull :o) men jag önskar mig en bok som jag inte har läst istället: Jellicoe Road.

    SvaraRadera
  17. Hej, lilla jag här igen! Jag hoppas att man kan ändra sitt beslut för isf vill jag inte längre ha Divergent.

    Får jag byta till Clockwork Prince?

    Kram!

    SvaraRadera
  18. Jasmine Karlsson9 april 2012 19:19

    Kul!

    Om jag vann skulle jag vilja ha Anna and the french kiss, har nästan bara hört positiv kritik om den :)

    SvaraRadera
  19. Vad roligt med en tävling!:D om jag vinner skulle jag vilja ha Clockwork Prince.

    Jag skriver om tävlingen på bloggen senare :)

    SvaraRadera
  20. Jag vill förstås gärna vara med! Om jag vinner skulle jag vilja ha "The hunger games", jag är väl typ den enda i världen som inte har läst den.

    SvaraRadera
  21. Jag vill absolut vara med!
    Om jag vinner vill jag ha: Heist Society av Ally Carter!
    Mejl: karinirisamelie@hotmail.com
    För säkerhets skull :)

    SvaraRadera
  22. P.S Det här har inget med tävlingen att göra, men visst är Anna and the French Kiss bra!

    SvaraRadera
  23. Vilken generös tävling! Jag vill gärna vara med och vinna Divergent. Tack igen!

    E-post: info[at]hundora.se

    SvaraRadera
  24. Vad skoj med en tävling! :D Jätte bra böcker också.
    Om jag vann skulle jag vilja ha Hex Hall! :D

    Mejl: minbokblogg@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Vilken rolig tävling! :D Om jag vann skulle jag vilja ha Scarlet av A.C. Gaughen.

    Loveliciouz(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Skoj skoj =)

    Vinner jag vill jag gärna ha: If i stay ^^

    mail: miriam.tisander(@)gmail.com

    SvaraRadera
  27. Jag vill gärna vara med! Om jag vinner så skulle jag vilja ha Clockwork Prince :)

    Mail: j.jaderqvist[at]spray.se

    SvaraRadera
  28. Åh vad roligt! Skulle nog helst vilja ha Jellicoe Road :)

    SvaraRadera
  29. Finnemang! Jag skulle inte ha något emot att vinna City of Bones. :)

    Mejl: truong@live.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej, jag ångrade mig - är det möjligt att byta till City of Ashes om jag nu mot alla odds skulle vinna?

      Radera
  30. Aaaawesome tävling. Jag har jättesvårt att bestämma mig... Men jag tror Jellicoe Road. Det är dags att läsa den!
    (500e kommentaren! Yay!)

    Sv: Jag vet. Jag tror jag har lagt ner mer pengar på böcker än något annat... (Möjligtvis kaffe) Att handla online är också billigare!
    Jag vet - alla har längre hår och ser snyggare ut. Haha. Den är verkligen underbar. Ett av mina favoritcitat i hela serien är från första avsnittet 3e säsongen:
    Toph Beifong: How're we doing?
    Sokka: Things couldn't get much worse.
    [the huge seamonster they once encountered emerges from the water]
    Sokka: The universe just loves proving me wrong, doesn't it?
    Toph Beifong: You make it too easy.

    SvaraRadera
  31. Jag vill vara med och tävla och om jag skulle vinna vill jag ha boken: anna and the french kiss! :)

    Mail: sanna_barcacamp-07@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Åh vilken rolig tävling!
    Om jag vinner så vill jag ha Heist Society.

    min mail: nordinandersson.petra[at]gmail.com

    SvaraRadera
  33. Jag vill vara med i tävlingen och om jag vinner vill jag ha Hex Hall - har hört så mycket gott om den serien!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dessutom är min mail beataholmring@gmail.com

      Radera
  34. Är med i tävlingen och vill ha Leviathan om jag vinner (:

    SvaraRadera
  35. Generöst! Om jag vinner vill jag ha The Hunger Games förstås! :)
    Min mail är bokvarg@hotmail.com

    Ps. har också en tävling på min blogg där jag lottar ut 'Rör mig inte!' och 'När jag lät dig gå' du får jättegärna vara med, det är precis samma regler som dina typ :) Fast man måste också skriva hur man hittade till min blogg men inget mer :)

    SvaraRadera
  36. Jag är gärna med!

    Om jag vinner skulle jag vilja ha Half-Blood av Jennifer L. Armentrout :)

    Mejl: bokzoem@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Kan Lola and the Boy Next Door räknas som fristående uppföljare till Anna? :)

    Annars så skulle jag vilja ha Heist Society!
    Väldigt generös tävling av dig, tipsar om den på twitter samt bokryggs facebooksida! :)


    bokrygg[at]hotmail.se

    SvaraRadera
  38. Då kör vi.. :P Haha, väldigt generöst av dig. Muy bien! Jag tar Heist Society av Ally Carter.

    SvaraRadera
  39. Jag är gärna med och jag skulle vilja ha Scarlet! :P
    Min mail: photosandbooksbyfrida(snabel-a)hotmail.se

    SvaraRadera
  40. Jag vill absolut vara med :)
    Jag skulle vilja ha Anna and the French kiss :)

    Emma Holm

    lusseboken.blogspot.com

    SvaraRadera
  41. Jag vill gärna vara med! Jag skulle vilja ha Hex Hall om jag vinner :)

    SvaraRadera
  42. Självklart vill jag vara med!

    Malin heter jag och om jag vinner vill jag ha Hex Hall! nilmablogg@gmail.com

    SvaraRadera
  43. Hej! Jag skulle vilja vinna Heist Society :D
    Min mejl är andilove@hotmail.se

    SvaraRadera
  44. Jag är mer än gärna med! :) Om jag vinner vill jag ha "Scarlet" av A.C. Gaughen.

    mail: nannsann(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Kul med tävling! Jag är gärna med :)
    Om jag skulle vinna vill jag gärna ha Hex Hall :)

    aaggee_93(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Hej! Jag vill såklart vara med ;)
    Om jag skulle få tur och vinna vill jag gärna ha andra delen i The Mortal Instruments, City of Ashes :)

    Min mejl: etaebedlosi(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Hej! Jag heter Ellen Sverdrup och vill supergärna vinna Jellicoe Road!

    SvaraRadera
  48. Jag är med och tävlar om "Anna and the french kiss".

    caarolineJ@gmail.com

    MVH Caroline!

    SvaraRadera
  49. Klättermusen13 april 2012 08:57

    Hej! Jag vill gärna vara med i tävlingen. :D Om jag vinner så skulle jag vilja ha Divergent.

    SvaraRadera
  50. Woho!

    Jag väljer The Hunger Games =)
    Vill ha fler utgåvor än den svenska!

    SvaraRadera
  51. Jag är med och skulle vilja vinna Jellicoe Road :)

    christina.zhou.95@gmail.com

    SvaraRadera
  52. Rolig tävling, om jag vann skulle jag vilja ha Divergent. Grattis föresten till 500 kommentarer

    nellasbokplanet@gmail.com

    SvaraRadera
  53. Åh, vad kul! :)

    Om jag vinner skulle jag vilja ha Uncommon Criminals (Heist Society #2) :)

    SvaraRadera
  54. Kuuul :) Om jag vinner så skulle jag vilja ha Scarlet :D
    Mejl: lisje.sanna@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Vad kul!
    Jag vill gärna vara med i tävlingen. Om jag skulle vinna skulle jag gärna vilja ha "The Book Thief".

    jenny[at]jennytranslation.com

    SvaraRadera
  56. Vilken kul tävling! :)
    Vill gärna vara med, och om jag skulle vinna vill jag gärna vilja ha "Anna and the French Kiss"

    kattungen_emelie@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Jag är självklart med! Skulle vilja vinna Anna and the French kiss av Stephenie Perkins :)

    amlii[@]live.se

    SvaraRadera
  58. Kul tävling! Skulle vilja vinna Hex Hall!

    sofia[at]sofiafritzson.com

    SvaraRadera
  59. Jag skulle vilja vinna Divergent! :)

    ah9701@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Vilken rolig tävling!
    Om jag skulle vinna väljer jag Scarlet.

    cassandratore[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Fasen! Allt på engelska.

    SvaraRadera
  62. Åh jag vill vara med isf vill jag ha Hex Hall har alltid velat läsa den så vore ju perfekt om jag kunde vinna den :D

    lena-carlson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Nu har jag funderat i tre veckor och tror att jag bestämt mig för att jag vill ha The Sky is Everywhere om jag råkar vinna. Jag älskar den på svenska men skulle vilja läsa på engelska också.

    (Hoppas det är ett vinnande koncept att vara ute i (typ) sista minuten!)

    Maria

    SvaraRadera