onsdag 25 april 2012

uppdatering och tumblr

Vad är det som händer med blogger? Är det bara min som är helt puckad? De har ändrat utseende och det tog mig typ tio minuter att hitta vart man skulle skriva ett nytt inlägg. Jisses. Jaja, jag tänkte gör en liten uppdatering och säga att det inte kommer bli så många inlägg från mig några vardagar framöver. Mitt internet i lägenheten är så otroligt segt att jag inte vet vad jag ska göra med mig själv. Jag får helt enkelt ta ikapp allt som händer på bloggar och tumblr under skoltid. Så ja, nu sitter jag alltså i skolan och försöker göra klart för mig att ingen tittar över min axel och ser vad jag skriver. Haha, patetiskt jag vet. Men ah, här får ni lite tumblr bilder, för att jag är snäll och lite obsessed.








5 kommentarer:

  1. Din beskrivning av situationen hade varit jag om jag varit internetlös eller hade haft internetstrul, haha.

    Men jag säger dig detta - du är utmanad! Mer att läsa här: http://bokskadad.blogg.se/2012/april/dessa-fragor-harstammar-fran-lite-socker.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ser mycket fram emot att få se vad du har att berätta! :)

      Radera
  2. En del av de där bilderna lockade faktiskt fram ett leende, min humor är lite lame ibland, haha :)

    SvaraRadera
  3. Du har säkert redan blivit utmanad en gång men jag utmanar dig att svara på 11 frågor, kika in på min blogg för mer info :)

    SvaraRadera
  4. Svar: Åh vad roligt, tack! :D

    SvaraRadera