tisdag 1 maj 2012

4 beställda böcker

 City of Lost Souls - Cassandra Clare:
Aaaahh! Har sett fram emot denna hur länge som helst! Ge mig. Geeeee miiiig. Släpps in förrän 8:e maj, men nu när jag faktiskt varit duktig och förhandsbeställt den så hoppas jag den ramlar ner i brevlådan då.

Cross My Heart and Hope to Spy - Ally Carter:
Ser redan fram emot att få dyka ner i Cammies värld igen. Ska bli jätte roligt att se vart denna serie leder.

Insurgent - Veronica Roth:
Jag gillade Divergent riktigt riktigt mycket och är super nyfiken på att se vad som kommer hända härnäst.

Pandemonium - Lauren Oliver:
Var nära på att beställa hem Pandemonium direkt efter att jag läst ut Delirium, men jag lyckades sansa mig, haha. Men nu ska den alltså bli min, och jag är sjukt taggad på att läsa den!

Egentligen hade jag tänkt beställa hem Grave Mercy, Goliath och Wither också, men min mamma lyckades tala mig ur det då jag är i stort behov av nya kläder och skor, haha. Aja, de hamnar nog med i sommarlovsbeställningen om några veckor. Då ska jag minsann köpa hem en STOR hög böcker som jag han gotta mig i ett tag.

Sjuuukt taggad på att läsa dessa uppföljare är jag hur som helst. Ah, varför ska det ta så lång tid att få hem böcker? Haha.

4 kommentarer:

  1. Svar: Ja, jag fattar inte hur jag har hunnit ;)

    SvaraRadera
  2. Oooo, många bra böcker och många snygga omslag! Måste verkligen slå till och läsa The Mortal Instruments någon gång!

    SvaraRadera
  3. Härliga böcker du har beställt har precis också slängt iväg en beställning. Lite lagom lägligt då sista boken snart är utläst här hemma.

    SvaraRadera
  4. Underbart!
    Insurgent har jag också beställt, ser så ootroligt mycket fram emot att få läsa den! :D

    SvaraRadera