lördag 5 maj 2012

Min uppdaterade bokhylla.

Jag vill minnas att jag gjorde ett inlägg om min bokhylla i somras någon gång, men äh, här får ni den igen. Jag har ju trots allt införskaffat mig många nya böcker, samt ändrat om i hyllorna.











Ah, detta är sann kärlek mina vänner. En flicka och hennes bokhylla. Denna syn är alltid det sista jag ser innan jag somnar när jag är hemma på helgerna och minst en gång varje helg sätter jag mig ner och plockar ut några böcker på måfå bara för att bläddra några sidor i den och sedan ta upp nästa. Kärlek, kärlek, kärlek.

Recension på Pure dyker nog upp under helgen också. Bara så ni vet. Och om två timmar är det Legend of Korra. Jag känner på mig att episod 5 inte kan sluta bra. Någon stackare kommer snart få sitt hjärta krossat. Sorgligt men sant. Livestream blir det helt klart. Btw måste jag någon gång fixa så att mina bilder matchar bredden på inläggen. Någon gång..


Update: Även tredje hyllan har bättre kvalité på bilden nu. Såg att den var rätt så kass, haha.

16 kommentarer:

  1. Ooh, där ser jag många bra böcker och många jag verkligen vill läsa! :D

    SvaraRadera
  2. Bokhyllekärlek! Det är så himla mysigt att få se folks bokhyllor.

    SvaraRadera
  3. Åh vilken fantastisk bokhylla!

    Jag förstår verkligen hur du menar med kärlek mellan en flicka och hennes bokhylla... Jag brukar också klappa mina böcker då och då, bara för att.

    SvaraRadera
  4. Åhh, så fint! Det kanske bara är jag som tycker så men inbundna böcker har mycket snyggare bokrygg än pocketböcker. Även om de har samma motiv så ser det ännu finare ut med inbundna böcker :)

    SvaraRadera
  5. Åh, vad fint! Man blir ju alltid så glad av att titta på (sin egen och andras) bokhyllor :)
    Ser även massa bra böcker samt böcker som jag väldigt gärna vill läsa.

    SvaraRadera
  6. Ojojoj, vilken extremt fin bokhylla!! Jag är också en aning besatt av min bokhylla, och ändrar ordningen i den jätteofta, bara för att det är så trevligt att greja med den och jag blir så glad då. Jag blir glad när jag tittar på din bokhylla också :D

    SvaraRadera
  7. FINT!!!Älskar bokhyllor!

    SvaraRadera
  8. Sitter ju nästan och dreglar över böckerna i din bokhylla, vill läsa en massa av dem för de ser så fiiina ut!

    SvaraRadera
  9. Svar: Gillar Himlen börjar här mycket redan! Kom halvvägs igår natt och prioriterade alltså inte sömnen, haha.. :)

    OCH MUMS (lagom intressant ordval, men sant) - Vilken extremtfinsnygghärlig bokhylla! :D

    SvaraRadera
  10. Det är riktigt vackert det där du!

    SvaraRadera
  11. Oj det var många böcker, jag som tyckte att jag hade många haha :p

    SvaraRadera
  12. sv: Håller med om att den första filmen inte var en höjdare då dom utlämnade rätt mycket, men jag känner på mig att tvåan kommer vara lite mer lik böckerna! :D Jag älskar The Last Airbender, så självklart så följer man med när Legend of Korra kom ut ;) Måste ju fråga dig: Bolin eller Mako? :D
    För mig är det båda, men jag älskar Bolin då han påminner mig om Sokka, hehe.

    SvaraRadera
  13. Åh, sann kärlek varenda gång man lägger ögonen på sin älskade bokhylla!
    Grymt snygg FBK puck du har där i hyllan oxå!;D

    SvaraRadera