söndag 6 maj 2012

Prodigy har fått ett omslag!

Uppföljaren till Legend har alltså fått ett omslag! För att vara ärlig kommer jag inte ihåg sådär jätte mycket av Legend, men jag vet att jag gillade den. Så Prodigy kommer jag helt klart köpa hem då den släpps i Januari 2013. Och är inte omslaget otroligt fint? Snyggt men enkelt! 


Förresten såg jag på mitt första avsnitt av Doctor Who igår. Några skyltdockor blev galna och började dansa samt skjuta folk. Jag känner på mig att jag kommer gilla den här serien. 


Så vad jag gör annars? Läser Lola and the Boy Next Door, Behemoth och Shadow Kiss. Jag är inne i en omläsningsfas, haha. Men Behemoth är snart snart utläst. Och imorgon är det skola. Jag orkar inte. En del av mig har redan tagit sommarlov, vilket är galet då vi har otroligt många viktiga prov kvar. Suck. Men mina böcker kommer väll anlända den här veckan så jag får väll se fram emot det. Dock kommer ju de bli en ursäkt för mig att inte plugga, haha. Jaja. 

2 kommentarer:

  1. Ooh, fint omslag.
    Och ooh, Doctor Who. You're in for a treat, så att säga.

    SvaraRadera
  2. OH MY GOD DOCTOR WHO. Jag önskar jag kan se det för första gången igen med dig. Älskade serie.

    SvaraRadera