tisdag 26 juni 2012

3 nya omslag jag måste nämna


Boundless - Cynthia Hand
Omslaget till sista boken i Unearthly serien! Tycker faktiskt det är riktigt fint av någon anledning. Snyggast hittills enligt mig! Boundless kommer att släppas i januari 2013, och jag ser väldigt mycket fram emot att få den i mina händer!



Out of the Easy - Ruta Sepetys
Omslaget till Ruta Sepetys nya bok! Denna släpps i februari 2013. Jag kommer högst troligen läsa den, då jag gillade hennes första bok Between Shades of Gray.



Perfect Scoundrels - Ally Carter
Ugh. Gillar inte alls det här omslaget. Tycker bara de blir värre och värre för varje bok, haha. Men aja. Och varför kallar Kat Hale för sin pojkvän i beskrivningen?! MÅSTE HA DEN HÄR BOKEN. Februari 2013 är för långt bort..

3 kommentarer:

  1. Jag har utmanat dig på min blogg att göra en tag! :)

    SvaraRadera
  2. Håller med dig angående Boundless-omslaget. Det var jättefint!

    SvaraRadera
  3. Sv: Jag tycker det ska bli spännande att läsa alla, speciellt Insurgent och Cosen Ones. Hoppas de är bra! :)

    SvaraRadera