fredag 29 juni 2012

In yoooour paaaants

Haha okej, så jag hitta "In your pants" taggen hos Pia på Bookrelated och jag höll på att garva mig till döds, haha. Och för er som inte vet så går taggen ut på att man ska lägga till "in your pants" efter tio boktitlar i sin bokhylla. Så traskade jag iväg till min egen bokhylla för att leta efter bra böcker, haha. Säger som Pia och undrar om jag är helt frisk och om det här verkligen är barntillåtet, men äh, haha. Här kommer i alla fall mina böcker:

The secret hour in your pants.

Oh. My. Gods. in your pants. 

The forbidden game in your pants. 

Before I fall in your pants.

I am the messenger in your pants.

Perfect Chemistry in your pants.

Unearthly in your pants.

The final warning in your pants.

Waterfall in your pants. 

AHHAHA, asså förlåt mig för den sista. Jag bara såg den i bokhyllan och höll på att avlida av skratt.  Jag hoppas att inte alla bestämmer sig för att avfölja mig eller något, hhaha. Men hur som helst, känn er gärna manade att haka på taggen, haha. Super roligt!

Update: Haha tog bort en som kändes lite väl skum. 

6 kommentarer:

  1. WATERFALL IN YOUR PANTS!!! X'D SLUTA! JAG AVLIDER! HAHAHAHAHAHAHHAA!!!!

    SvaraRadera
  2. Hahahahahahaha! Waterfall in your pants... XD

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHA Waterfall in your pants xD

    SvaraRadera
  4. Waterfall, den var klockren hahaha!

    SvaraRadera
  5. Haha, har kört denna med låttitlar :D EPIC!

    SvaraRadera