fredag 13 juli 2012

6 nya böcker!



När familjen skulle beställa födelsedagspresenter till mina kusiner på adlibris så kunde jag inte hjälpa att själv köpa hem 4 böcker. Därifrån fick det bli Masque of the Red Death, Anna Dressed in Blood, The Immortal Rules och Wither. Och sedan var jag även inne på SF bokhandeln i Göteborg i måndags och där hittade jag Grave Mercy och Angelfire. Grave Mercy har jag velat läsa länge nu, men Angelfire är jag lite osäker på varför jag köpte, haha. Jag har egentligen läst rätt så många recensioner som tyckte den var så där. Men aja, kanske tycker jag annorlunda?

Och just det. Jag har tänkt fråga om min header/layout ett tag. På familjens Mac ser designen på bloggen bra ut, men på min andra, sämre dator, ser allt galet konstigt ut. Så om ni ser något fel med designen, typ att headern är för stor eller något, så får ni gärna säga till, så ska jag försöka fixa det.

Ha det bra! Jag hoppas att det inte regnar lika mycket hos er, som det gör hos mig, haha.

5 kommentarer:

  1. På min nya asus ser din blogg super fin ut! :)

    SvaraRadera
  2. För mig ser det bra ut. Har en Toshiba och använder Google Chrome :)

    Åh, vad härligt med nya böcker! Äger Wither men är också nyfiken på The immortal rules :)

    SvaraRadera
  3. På min Asus och med Firefox ser det alldeles utmärkt ut. ;)

    Kul med nya böcker, The Immortal Rules är en av mina favoriter i år. :)

    SvaraRadera
  4. Har stått och tittat på the Grave Mercy jätte många gånger i bokhandeln, sen har jag ändå valt en annan bok istället, men den ser spännande ut, har läst mixade recentioner, några tycker inte om den, andra säger att den är jätte bra, så det är nog lite smaken är som baken antar jag. ;]

    Masque of the Red Death och The Immortal Rules, gör mig lite avundsjuk, bara för att jag också vill läsa dom. ;)

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig bokhög :)

    SvaraRadera