tisdag 24 juli 2012

Böcker att köpa direkt

Jag tänkte låna den här braiga idén från Boktycke och skriva ner i en lista böcker jag ska köpa direkt då de kommer ut. (Notera: Dessa är bara de böcker som fått omslag.)


Endlessly av Kiersten White (24 juli 2012):
Som släpps idag! Wiiie! Jag har förhandsbeställt boken och hoppas på att den dyker upp idag eller imorgon!

Nevermore av James Patterson (7 augusti 2012):
Sista Maximum Ride boken! Jag är både super taggad och otroligt nervös, haaha.

Rift av Andrea Cremer (7 augusti 2012):
Vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig av boken, men jag ser fram emot den i alla fall!



Throne of Glass av Sarah J. Maas (7 augusti 2012):
Den här boken låter grym, så självklart vill jag läsa den.

Girl of Nightmares av Kendare Blake (7 augusti 2012):
Jag har visserligen inte läst klart Anna Dressed in Blood ännu, men om den fortsätter vara lika awesome så kommer jag helt klart läsa Girl of Nightmares. Och omslaget är ju bara att dö för! Så galet snyggt!

The Casual Vacancy av JK Rowling (27 september 2012):
AOIJEKLFKCMAWaf"WD!!!!!!!!1111



The Mark of Athena av Rick Riordan (2 oktober 2012):
För de som följt min blogg ett tag nu behöver jag nog inte förklara varför jag ser fram emot den här boken så mycket.

Boundless av Cynthia Hand (22 januari 2013):
Sista boken i Unearthly serien! Hjälp. Jag vill veta hur allt slutar!!

Prodigy av Marie Lu (29 januari 2013):
Jag tyckte om Legend, så självklart vill jag även ha Prodigy!



Scarlet av Marissa Meyer (5 februari 2013):
Jag gillade Cinder väldigt mycket, så det ska bli roligt att läsa Scarlet!

Perfect Scoundrels av Ally Carter (5 februari 2013):
Mera Ally Carter? JA TACK. Mera Hale? MMMM.

The Indigo Spell av Richelle Mead (12 februari 2013):
Wiiiiie. Och nu hoppas jag verkligen på att det ska börja hända lite mer!



Requiem av Lauren Oliver (5 mars 2012):
Jag var inte galet förtjust i Pandemonium, men självklart ska jag se hur serien slutar.

Clockwork Princess av Cassandra Clare (19 mars 2013):
Sist men inte minst, Clockwork Princess av Cassandra Clare! ASlkajavlsvasd.

Och nu har jag säkert missat många bra böcker till den här listan, men äsh då.

4 kommentarer:

  1. Ser fram emot många av dessa böcker också, kanske mest Clockwork Princess dock, älskar hennes böcker!

    Har inte läst Maximum Ride böckerna, vet nog knappt vad de handlar om faktiskt. Och Anna Dressed in Blood måste jag ju läsa.

    SvaraRadera
  2. Åh, Throne of Glass har jag ju missat. Den är jag sjukt sugen på också. Håller på att läsa Anna Dressed in Blood nu och The Girl of Nightmare lär hamna på min att-köpa-lista också :)

    SvaraRadera
  3. The casual vacancy. 'nuff said.

    SvaraRadera
  4. The casual vacancy kan säkert vara intressan:)

    SvaraRadera