onsdag 11 juli 2012

Clockwork Princess omslag!!


*Dam dam dam dam DAM*
Clockwork Princess omslag är hääär! Tillsammans lyckades vi twittra fram det, med hjälp av 30.000 tweets på ja, Twitter. Och jag måste säga att jag gillar det! Men den där modellen som Tessa? Nja, kanske inte. Hon ser lite för självgod ut, och inte alls så Tessa aktig. Men jag avgudar klänning! Och jag diggar att de har lite färg i omslaget, väldigt fint. Hjälp, jag kan knappt vänta tills jag får den här boken. För en gångs skull har jag ingen aning om hur det hela kommer att sluta.

När vi ändå pratar Cassandra Clare så kan jag passa på att visa logan de ska ha till filmen. Jo jag ser rätt så otroligt mycket fram emot den här filmen.


3 kommentarer:

  1. Omslaget är jättefint,och jag håller med dig,jag avgudar klänningen! Så himla vacker! Det här är en bok jag skulle kunna köpa bara efter omslaget!

    SvaraRadera
  2. Omslaget i sig är helt okej, men de där händerna ser ju dock helt fejkade ut. Och hurra för filmen!

    SvaraRadera
  3. Omslaget är jätte snyggt, även om jag håller med dig, det där är inte Tessa enligt mig heller. Jag ser fram emot denna bok och filmen, jag hoppas verkligen de gör en bra version. Också hennes nya serie om shadowhunters i LA, hon nämnde en stor familj med många barn i hennes senaste bok i Bones of City serien, ser verkligen fram emot den!

    SvaraRadera