söndag 1 juli 2012

Hur min blogg sett ut under året som gått.

Imorgon är det så att jag tänkte gå ut för att fota en ny header bild till min lilla bokblogg. Så nu tänkte jag gå igenom de tre som jag haft än så länge, bara för nostalgins skull.

Header 1.
Haha, fy så hemsk den här var. Och just då hade jag lite panik för jag kunde inte tänka på annat än hur en bokblogg borde se ut. Jag öppnade säkert tiotals andra bokbloggar för att se hur ni hade gjort, haha.

Header 2. 
Jag tror bara jag haft den första headern i några timmar innan jag gick ut och fotade det här kortet. Det var då jag förstod att jag nog bara skulle köra min egen grej och inte försöka härma alla andra, haha. Och det här måste vara den headern jag gillar mest av de jag haft. 

Header 3. 
Här bestämde jag mig för att köra på samma tema som föregående header, då jag gillat den så mycket, och det kändes som "min stil". Enda skillnaden här är typ att jag ville göra bloggen med "höstig". Även den här har jag gillat rätt så skarpt, även om jag personligen föredrar den andra. 

Så ja, det är så här min blogg sett ut. Och imorgon ska jag alltså försöka få ihop en ny som jag blir nöjd så här lagom till att bloggen snart fyller 1 år (:

5 kommentarer:

  1. Jag är helt kär i Header 2 och 3 - otroligt vackra bilder båda två!

    SvaraRadera
  2. Håller helt med Amelie, älskar header 2 och 3 väldigt mycket! Ska bli kul att se din nya header :)

    Sv: Det var verkligen kul! Nog kommer du ta dig dit nån gång, det är en sjukt stor upplevelse även om man är vuxen när man åker (enl. mina föräldrar) :)

    SvaraRadera
  3. Header 2 och 3... fantastiskt! Jag önskar att jag kunde ta sådana fina motiv, så att jag kunde fixa en sådan vacker header! Haha, alla är jättefina, ser fram emot en kik på den fjärde :D

    SvaraRadera
  4. 2an och 3an är jättefina =) men ska bli spännande med en ny!

    SvaraRadera
  5. SV: Tack så mycket. Ja det är väldigt jobbigt

    SvaraRadera