onsdag 4 juli 2012

Nya böckerna och lite bilder!

Yäää tack så jätte mycket för alla kommentarer, både om nya headern och gratulationer! Jag önskar att jag kunde svara er alla, men tyvärr har jag nog inte riktigt tid med det. Men då säger jag ett stort tack här istället! <3

Och till vad det här inlägget skulle handla om. Nämligen att alla mina böcker nu har anlänt! Och så hittade jag tillslut min kamerasladd så att jag kan överföra mina bilder från igår. Så ja, här får ni lite bilder på böckerna och bilderna jag tog igår!



















Sista bilden tog mamma innan jag skulle ställa i ordning allt, haha. Det blev tyvärr lite dålig kvalité på några av bilderna då jag la upp dem på bloggen, men äsh då. Och hjälp vad taggad jag är på att läsa alla mina nya böcker!! Ska bli sjukt kul, och hoppas på att alla är riktigt bra!

För övrigt ska jag ändra header bilden till någon av de nya bilderna om jag får tid och ork. Känns lite tråkigt att ha en från förra sommaren, haha.

8 kommentarer:

  1. Den näst sista bilden var skitsnygg!:D

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående kommentar, sista bilden var jättefin! Åh vad mysigt med nya böcker. Är så himla sugen på att beställa nytt, har ju bara 20 olästa i hyllan nu hehe. Är nyfiken på Angelfall så jag ser fram emot din recension :)

    SvaraRadera
  3. Vad roligt med så många nya böcker. Vill också ha en massa nytt i bokhyllan.
    Fina bilder :)
    Och grattis till bloggen som fyllt 1 år! :)

    SvaraRadera
  4. Otroligt vackra bilder. Du är väldigt duktig på det du gör. :D

    SvaraRadera
  5. Va fina bilder =) håller också med de andra om att den näst sista var extra tjusig!

    SvaraRadera
  6. Vilka supermysiga bilder! Jag älsakr dem! ^^

    SvaraRadera
  7. Vilka fina bilder! Och vilken fin blogg du har :)

    SvaraRadera
  8. Så mysiga bilder :) Älskar att se nya böcker. Gillade speciellt andra bilden nerifrån!

    SvaraRadera