torsdag 2 augusti 2012

Book haul!






Lite nya böcker sitter aldrig fel, huh? Everneath fick jag mamma och pappa att köpa med sig hem från Dublin (de fick en lång lista med titlar att leta efter, och Everneath var den enda som fanns, hehe) då de var på semester där. Rift och Nevermore förhandsbeställde jag, och likaså Endlessly av Kiersten White (som jag nu kom på att jag glömde ta med på bilden). Throne of Glass har jag varit nyfiken på länge, och den låter rätt så otroligt bra, så självklart köpte jag den. My Life Next Door och Catching Jordan låter lite så där underbart romantiska, och Incarnate köpte jag för att jag blev så nyfiken på den efter Pias fina recension.

Och får jag bara säga att adlibris (som jag för ovanlighetens skull handlade från) är rätt så awesome? De skickade Nevermore, Throne of Glass och Rift flera dagar innan böckerna släpptes på riktigt. Men jag klagar inte, nej nej. Lite mysko är det bara då sådant egentligen är olagligt, haha.

(Och som avslutning måste jag bara säga att Incarnate är så otroligt fin. Den har gått högt upp på listan över finaste bok jag äger. Haha.)

13 kommentarer:

  1. Du får hem så mycket fina böcker hela tiden, Lisa! Blir bara liiite avis här borta.
    När jag har läst typ hälften av alla olästa böcker jag äger, dvs 20 st eller så, så kanske jag också får göra en så fin beställning... *drömmer sig bort*

    Det där omslaget på Rift var förresten riktigt snyggt!

    SvaraRadera
  2. Ah! Hoppas du också gillar Incarnate! ^^ Den var en riktig överraskning för mig :D Och kul att du gillade recensionen, hihi C:

    SvaraRadera
  3. Åh vilka härliga böcker! Och många som jag själv är superdupernyfiken på! Speciellt så ser jag fram emot recensionerna på Rift och Throne of Glass!

    SvaraRadera
  4. Åh - My Life Next Door! Ser fram emot en recension på den. :-D

    SvaraRadera
  5. Åh, vilken härlig bokhög! Skulle verkligen vilja ha Throne of Glass, Incarnate och My Life NExt Door i bokhyllan.. :)

    SvaraRadera
  6. Bra bookhaul! Och jag tänkte precis att är alla böckera ute ens? Haha, men gud va lyxigt att adlibris skickade innan de ends kom ut. Thrones of Glass funderar jag också på att beställa, den verkar bra. Väldigt nyfiken på Maximumride böckerna, har varit det länge. Vad handlar de egentligen om och är de bra? (antar att du tycker de för att du köpte den nya boken i serien, haha..)

    SvaraRadera
  7. vad roligt med så mycket nya böcker :)

    SvaraRadera
  8. Nya böcker är aldrig fel! ^^

    SV: Kul att du gillade det! :D
    Och jag kan bara säga detsamma till dig. ;)

    SvaraRadera
  9. Åh vilken härlig book haul.
    Jag har också beställt Throne of Glass fast inbunden, jag ångrar mig lite nu, vilket himla snyggt omslag din har! :)

    Ser mycket fram emot din recension på Rift. :)

    SvaraRadera
  10. Sitter här och dreglar över din book haul. Haha, nejdå, men nästan :P Så fina böcker! Hoppas att du tycker de är bra :)

    SvaraRadera
  11. Vilken fin hög och vad härligt pastellfärgad den var =)

    SvaraRadera
  12. Verkar vara bra böcker! Den enda jag har läst utav dem är Catching Jordan, och den var väldigt bra :)

    SvaraRadera