lördag 25 augusti 2012

De "anmälda" till bokvän-cirkeln!

Och här har vi alltså de som visat intresse för att vara med i min och Lucys bokvän-cirkel:

- Ell
- Anna från Bookshelf
- Andrea från Andy Pandy Cool
- Anna från Reading This World
- Amelie från Amelies Boktips
- Petra från Petras Bokblogg
- Jana från Janas Bokhylla
- Chamilla från Bland Böcker, Livet o Magin

Och här de som jag uppfattade som ett kanske:

- Rebecca från Me the Book Freak
- Rebecca från Bokmalen
- Man från Bokskadad
- Klara från Klaras Books

Och nu hoppas jag verkligen att jag inte missade någon bland kommentarerna. Jag skulle vela att om ni som skrivit överst vill dra er ur, så säger ni bara till, och om ni som är intresserade säger om ni vill vara med eller inte. Men självklart behöver man inte vara med på en gång heller, utan om man känner för det  så kan man ju även hoppa in senare om vi bestämmer oss för att det här är en rolig grej och gör det mer än en gång liksom, haha. Någon gång (kanske nästa vecka?) kommer ett inlägg tänkte jag om vilket tema det blir och vem som skickar till vem osv. Jag och Lucy får snacka ihop oss lite! :D

GUYS. JAG ÄR SÅ EXCITED!!





Och just det, hear me out för ett ögonblick. För att slippa fraktkostnader tänkte jag att man kan skicka boken direkt från The Book Depository. Alltså skriva i personens adress där direkt. Det var i alla fall så jag tänkte göra! (:

6 kommentarer:

  1. Jag är ledsen men jag kommer att behöva dra mig ur eftersom det har kommit lite komplikationer just nu i mitt privatliv och jag måste fixa det först. Men om det går bra så kanske jag kan hoppa på tåget senare någon gång :)

    SvaraRadera
  2. Jag vill absolut vara med om det bara går bra? C:

    SvaraRadera
  3. Detta har jag helt missat! Vad går detta ut på? :D Om det låter kul kanske jag kan ansluta mig senare? :)

    SvaraRadera
  4. Jag vill gärna vara med på detta! Men det måste väl inte vara helt nya böcker? Man kan väl skicka en bok som man redan har läst, eller?

    SvaraRadera
  5. SV: Okej, nu har jag en bild av vad detta handlar om! Och det låter ju onekligen riktigt, riktigt roligt :D Jag är definitivt intresserad, men jag skulle gärna vilja tänka lite... Hur ofta kommer detta att inträffa? Typ en gång i månaden? :)

    SvaraRadera
  6. Behöver nog också tänka på detta, har samma fråga som Beate, hur ofta ska detta ske, eller snarare hur lång tid har man på sig att läsa boken? Och fick man skicka en bok som man redan har läst själv en gång? /Carro

    SvaraRadera