tisdag 28 augusti 2012

Update och lite info om bokvän-cirkeln

Lite mer info har kommit ut om min och Lucys så kallade bokvän-cirkel. Gå hit och läs hennes inlägg om ni inte redan gjort det.

Och även om det mest var det jag skulle säga så får jag ursäkta lite för dålig uppdatering. Jag har precis flyttat tillbaka till min lägenhet och det har varit lite rörigt ett tag nu. Men nu är jag förhoppningsvis på rätt spår igen, och det känns bra att vara tillbaka, om än lite ovant. Jag ska försöka få upp recension på både Nevermore och The Perks of Being A Wallflower. Men vi får se hur det blir! Hoppas ni har det bra och att inte skolan eller jobb tar kol (kål?) på er.

Och här får ni lite awesoma bilder för att piffa upp det här inlägget.

 
Badass Korra is badass.
 

 
 
 




 

4 kommentarer:

  1. Sv: Gör det, det är awesome! Du kommer att älska Misfits! :)

    SvaraRadera
  2. (Sent) svar: Jag blir också förbannad. Jag har aldrig riktigt förstått varför homosexuella skulle löpa större chans att bli smittade av HIV än heterosexuella (vilket jag tror är anledningen till att de måste vänta längre). Dumma dumma värld.

    Hoppas det går bra med er bokcirkel. Jag tror jag står över den här gången men jag följer gärna det för att se hur det går. Jag trodde man skulle skicka sina egna böcker eller nåt sånt och det var därför jag trodde frakten skulle bli dyr.

    SvaraRadera
  3. Svar: Ja, hoppas verkligen vi ses! Även om du inte ska på bokbloggarträffen så borde vi verkligen försöka ses ändå! Det är rätt många som inte ska dit och jag vill ändå träffa er. Kanske skulle vi försöka ordna ihop något så att vi kan ses (om du vill alltså^^)

    SvaraRadera
  4. Jag har läst på lite om bokcirkeln och ställt några frågor till Lucy ;) Vi får se vad hon svarar :)
    Vad är det för bild där det står "I will never let you go again"? Jag gissar att det är en bok, men vilken? :)

    SvaraRadera