söndag 16 september 2012

Bokbloggarträff på bokmässan!

De flesta av er har antagligen redan läst Annas inlägg här, men jag tänkte ändå uppmärksamma saken lite. Anna drog med mig på den braiga idén att man kan ha en liten bokbloggarträff på bokmässan! Det är ingen stor grej (och absolut inget organiserat, haha), men bara så att vi bokbloggare kan träffa varandra och snacka lite.

Tiden är 14.00 på lördag vid Bonnier Carlsens monter! Det skulle vara jätte roligt om några kunde hitta dit då (jag hoppas själv på att jag hittar och inte irrar bort mig någonstans, haha). Jag ser redan på Annas inlägg att några har hakat på idén vilket är jätte roligt! Så jag hoppas att jag ser er där! :D

8 kommentarer:

  1. Jag önskar jag också kunde gå :( :(

    SvaraRadera
  2. Det skulle vara jättekul!

    Förresten så kommer det vara bloggmingel också :)
    http://zachanthewriter.blogspot.se/2012/09/bloggmingel-pa-bokmassan.html

    SvaraRadera
  3. Jag kommer om jag hittar som jag skrev på Annas blogg också ;)

    SvaraRadera
  4. Oooh, jag vill också dit där!! =(

    SvaraRadera
  5. Låter jättekul :D Ska vara där på lördagen så jag får försöka leta mig dit :)

    SvaraRadera
  6. YAAAAY :D Jag litar på att ni leder mig till där själva evangemanget håller till senare då XD Emelie vara virrig och hava dåligt lokalsinne XD

    SvaraRadera
  7. Sv: åh, nu blev jag ännu mer sugen på att läsa de där böckerna! Hex Hall serien och Harry Potter serien står högst upp på önskelistan så hoppas att jag får dem! Synd bara att min mamma är en sån här person som inte gillar önskelistor och bara köper sånt som hon känner för :p i alla fall, så vill jag grymt gärna läsa dem! :)

    SvaraRadera