fredag 28 september 2012

Bokmässan here I come!

IMORGON SKA JAG TILL BOKMÄSSAN. Det visste antagligen redan ni som läser min blogg flitigt, men jag tänkte att jag kunde skriva det ändå.

Jag har så gott som ingen koll på vad som kommer hända under lördagen, utan jag tar (som vanligt) allt som det kommer. Ser jag någon intressant föreläsning strosar jag kanske iväg till den, eller ser jag någon rolig intervju kanske jag ställer mig där och kollar ... ja, ni förstår.

Men klockan 14.00 - då händer det grejer! Nämnligen min och Annas "bokbloggarträff". Sedan efter det är det en ungdomsbokbloggarträff som jag också lyckats anmäla mig till så här i sista stund! WIIIEEE WÄÄÄÄ. Det kommer bli grymt!

Och hur gör ni för att känna igen mig? Då jag inte gillar att lägga upp bilder på mig själv på bloggen, så kan jag säga att jag kommer ha en stora lila halsduk (fast kommer nog ta av mig den om det blir för varmt), strumpbyxor, en grå t-shirt med två stora kors på och min militärgröna jacka. Så ser ni någon med den beskrivningen är det bara att hojta till! HOPPAS VI SES! :D

1 kommentar:

  1. Låter hur sjukt kul som helst! Ska göra mitt bästa för att få fara nästa år och så får du ha det så roligt i år C:

    Jag har också en fråga om bokvän-cirkeln. Jag undrar om man helst ska köpa en hardcover eller paperback bok, eller det kanske inte spelar någon roll?

    SvaraRadera