torsdag 6 september 2012

Sommaren 2012


Jaha. Här har ni alltså vad jag läst under hela sommaren 2012 (dvs juni-augusti). Är jag nöjd? JA. Det enda jag hoppats på var att fler böcker skulle BLOW ME AWAY. Men om man bortser från fina omläsning så har jag i alla fall två stycken fem stjärniga böcker i Only the Good Spy Young och Out of Sight, Out of Time. Så så så bra. Jag är fortfarande helt lyrisk över dem trots att det nu var så länge sedan jag läste dem.

Sedan har jag även avslutat 4 serier. Och de är: Sommar serien, Paranormalcy serien, Maximum Ride och Leviathan serien. Finast av dessa är helt klart Leviathan som alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta.

Omläsningar blev tre Harry Potter böcker och den första Percy Jackson boken, så fina böcker. Men mest nöjd är jag nog över att ha kommit igen Sagon om Ringen! Yay för alla oss som klarade det! :D

Och nu då? MOT HÖSTEN OCH ALLA DESS BÖCKER! Wiiie!

3 kommentarer:

  1. Lite sån här random fråga här på kvällen: du ser ju på Doctor Who, som jag nu planerar att börja kolla på :) Laddar du ner serien, köper du hem säsongerna eller vad gör du? Försöker fundera ut vad som är bäst. Har funderat på att köpa tv-boxarna, men alla finns typ inte och köpa och jag vet inte ens hur många säsonger det finns. Sorry, Lisa för mina onödiga frågor, men jag känner för att börja kolla på en ny tv-serie och Doctor Who verkar lovande! :)

    SvaraRadera
  2. OMG.. will grayson/will grayson vil jag såå gärna läsa!! va den så bra som alla säger? vill fasiken läsa alla john greens böcker. verkar så bra allihopa!

    SvaraRadera
  3. Åh vilken smart idé att göra ett inlägg om sommarens lästa böcker :D är det okej om jag också gör det på min blogg? :)

    SvaraRadera