onsdag 7 november 2012

En mycket efterlängtad bok och lite annat

 
ÄNTLIGEN. Snart kommer sista delen i min favorit bland svenska fantasy serier! Nämnligen den
sista delen i Blodsarvet - Profetens Tid! Åh, så jag längtar. Kan inte mars komma snart? Typ nu på en gång? Detta är helt klart en bok jag kommer att köpa så snart den kommer ut och slänga mig över. Är det någon mer än jag som läst serien? Och älskar den? Och om ni inte läst böckerna så tycker jag helt klart att ni ska göra det mycket snart. De är helt klart värda det. Den första boken har jag läst 3 gånger, även om det var några år sedan nu. Men jag vill minnas att jag älskade den lika mycket varje gång! Och tack förresten till Anna som uppmärksamade mig om att boken skulle släppas snart!
 
Vad händer annars i mitt liv just nu då? Jag går i skolan, tränar och försöker hinna med andra trevliga saker. Men tyvärr blir det inte så mycket lästid. Har börjat träna 8 pass i veckan istället för 6 nu, så tiden blir knapp. Dessutom är jag med i NaNoWriMo i år (GRYMT ROLIGT), så det blir inte mycket tid över till läsning. Men har kommit lite mer än halvvägs i The Scorpio Races nu i alla fall. Dessutom kommer det snart en recension på Girl of Nightmares. Så jag hoppas ni har lite överseende med att bloggen inte står högst upp på min lista över saker att göra just nu!

9 kommentarer:

  1. JAAAAA!!!! UNDERBART! JIPPPIIIIEEEE!!! :D Åh va jag har längtat och vilken mäktig framsida! Måste läsa om ettan och tvåan! :D

    SvaraRadera
  2. Jag älskar också serien, tycker den är underbar <3 Vad heter du på Nanowrimo? Jag kör också i år^^

    SvaraRadera
  3. I KNOW RIGHT!!!!! :D SÅ JÄVLA TAGGAD ÄR JAG!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Jag får nog ta och kolla vad det där är för böcker, blev nyfiken nu :)

    SvaraRadera
  5. Svar: Tack så mycket! :D

    SvaraRadera
  6. Svar: Såg din kommentar och blev glad över att se att så många blev glada över att höra denna nyhet!:D

    SvaraRadera
  7. GAAAH, ÄNTLIGEN. Jag har väntat i flera år (känns det iallafall som). Jag pratade faktiskt bara för några minuter sen om att det var så länge sen den senaste i serien kom ut, så varför kommer inte trean. Gud vad glad jag blev ;3 Ska helt klart läsa om böckerna så jag har allting klart i huvudet ;D

    SvaraRadera
  8. sv: Jag hoppas du gillar den, och jag råder dig att läsa den snarast. ;)

    SvaraRadera
  9. SV: Hoppas att du kommer tycka lika bra om den som jag gjorde, men den var sjukt bra om du frågar mig! (:

    Nu blev jag nyfiken, jag får nog ta mig en titt på den här serien.

    SvaraRadera