onsdag 26 december 2012

Bokiga julklappar!


Titta vad jag fick i julklapp! Jag är helt kär i min Harry Potter box! Så fin! <3 Tyvärr hade jag inte möjlighet att ta kort på böckerna (läs: jag var för lat för att göra det innan det blev för mörkt). Så detta är alltså vad jag fick i år. Inte så jätte många böcker kanske, men boxen var ju dyr. Ser hur som helst mycket fram emot att läsa alla böckerna, även om jag är lite rädd för Sisterhood Everlasting och att den ska förstöra min bild av de fyra första böckerna. Men men. 

Sedan fick jag också boken Het av mina två närmsta vänner. Och jag har faktiskt redan läst ut den, haha. Och vad kan jag säga om den? Jag vet faktiskt inte. Men om ni vill ha tio heta (ibland kanske lite för heta) noveller så är det nog något för er. Mina vänner köpte den till mig så att de sedan kunde läsa den och så att vi kunde ha en liten bokcirkel om den, ha.


Men jag hoppas att ni har haft en bra jul! Jag har nu börjat lite smått på att skriva ett inlägg för mina favorit böcker under 2012. Älskar sådana inlägg. Både att skriva och se andras! Så ett par sådana inlägg kan ni se fram emot, och också en recension på The Hobbit. Mycket på gång just nu!

7 kommentarer:

  1. Sisterhood everlasting läste jag ut nu under julen. Inte alls som jag tänkt mig, men sedan knöt hon ihop allt i slutet. Du kommer inte bli besviken!

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken fin Harry Potter box! Avis! Deity tyckte jag var jättebra! Pure var ju lite av en besvikelse, men Deity var väldigt awesome. Hoppas att du också kommer att gilla den! Ser fram emot ditt inlägg om 2012 favoritböcker. Ska bli grymt kul att se vilka böcker som kommer med på din lista! :)

    SvaraRadera
  3. Trevliga böcker! Jag har inte heller vågat läsa Sisterhood Everlasting! (Eller inte velat? Jag tror inte jag gillade den sista SIJ så mycket.) Säg till om den förstör böckerna så får jag se om jag läser den haha.

    SvaraRadera
  4. Jag fick Harry Potter-boxen förra året! :D Den är så fin att jag ännu inte vågat öppna någon av böckerna av rädsla att bryta ryggarna... Hoppas du gör en recension på Sisterhood everlasting, är väldigt nyfiken på vad den kan tänkas innehålla :)

    SvaraRadera
  5. Haha, nu blir jag också nyfiken på Het.. :) Harry Potter-boxen skulle jag döda för... nästan i alla fall..

    SvaraRadera
  6. Sisterhood everlasting har jag helt missat, måste försöka hinna läsa den :)

    SvaraRadera