tisdag 4 december 2012

Bokväncirkeln: Är alla klara?

Heeej! Förlåt att det var ett tag sedan jag (och Lucy) kom med ny information om bokväncirkeln, men nu så! Vad jag tänkte fråga er är om ni är klara med era böcker? Själv blev jag klar för flera veckor sedan, men vi har velat ge er en chans att läsa er bok. Det skulle vara jätte bra om vi kunde få till ett datum då vi skickar böckerna innan jul!

Så vad vill jag att ni ska göra? Skriv om ni har läst er bok eller inte, så att vi vet. Det är även bra om vi får en bekräftelse om att ni fortfarande är med. Det skulle inte vara så lyckat om vi skickade en bok till någon som inte var med längre och den kom bort helt, haha.

Aaaah. Känner mig supertaggad på att göra det här just nu! Särskilt efter att ha läst om Systrar i Jeans och läser om hur de skickar runt sina jeans. Haha, det där var lite random, men ändå! Men hur som helst: låt oss veta om ni är klara eller inte! Och om ni inte är klara säg gärna när ni tror att ni kan vara klara med böckerna!

7 kommentarer:

  1. Jag är så sjukt taggad på det här! Jag har dock varit efter med läsandet ett tag men är nu igång igen och min bok kommer definitivt vara utläst om bara någon dag C:

    SvaraRadera
  2. Klar sedan en vecka tillbaka! :)

    SvaraRadera
  3. Jag skulle nog kunna vara klar inom en vecka ungefär :)

    SvaraRadera
  4. Om ni fortfarande håller på då kommer jag nog kunna joina när jag åker tillbaka till Sverige om några månader! Det verkar kul!

    SvaraRadera
  5. Jag är klar och jag är supertaggad!:D Det blir nästan lite som minijulafton ju xD

    SvaraRadera
  6. Jag borde kunna vara klar någon gång nästa vecka. :)

    SvaraRadera
  7. Jag är klar. Ska bli så kul det här!

    SvaraRadera