söndag 2 december 2012

Månadsresumé november

Lästa böcker:
The Scorpio Races - Maggie Stiefvater
The Evolution of Mara Dyer - Michelle Hodkin
The Sisterhood of the Traveling Pants - Ann Brashares (omläsning)

Bästa boken:

Föll mig inte i smaken:
Det fanns ingen bok jag ogillade den här månaden. Yay!

Sammanfattning av månaden:
Det blev ... knappt någon läsning alls i november. Men det var ju rätt så väntat, då jag skrev NaNo (50.000 ord) den här månaden. Och jag klarade det! Men ett inlägg om det kommer senare! Men tillbaka till läsningen. Det blev alltså inte så mycket då all min lediga tid gick till att skriva. Jag han bara läsa korta stunder om kvällarna innan jag skulle gå och lägga mig, typ. Så kan det gå!

Planerar att läsa i december:
Jag håller som sagt på med andra Systrar i Jeans boken just nu, så den kommer jag snart läsa ut. Sedan skulle jag även tro att det blir Beautiful Darkness och The Red Pyramid, men det brukar nästan aldrig bli som jag tänkt mig, haha. Kanske även att jag läser Den Flammande Bägaren och fortsätter med min omläsning av Harry Potter. Jag älskar att läsa Harry Potter under jul, så underbar stämning. Vi får heller inte glömma att det snart är julafton vilket är lika med nya böcker. Lääängtar.

Hoppas ni får en bra läsmånad i december!

1 kommentar:

  1. Med tanke på att du skrev 50 000 ord på en månad (FANTASTISKT! Grattis!) är det imponerande att du hann läsa och blogga överhuvudtaget. Mysigt med Systrar i jeans-omläsning. :)

    SvaraRadera