måndag 31 december 2012

TACK OCH GOTT NYTT ÅR!

Jag ville bara titta in så här på nyårsaftons kvällen och säga tack och gott nytt år! Tack till alla som fortsätter titta in på min blogg och alla ni som kommenterar så flitigt. Jag blir glad för varenda kommentar och har aldrig under det ett och ett halvt år jag bloggat fått en nedlåtande eller dum kommentar. Ni är bäst helst enkelt!

2013 kommer bli ett bra år - det känner jag på mig. Jag älskar alltid att börja på nya år och känner alltid hur inspiration till allting kommer tillbaka. Rätt konstigt egentligen, men det är som om man får en ny chans till allting och man kan slutligen lämna det gamla året bakom sig.

Något annat roligt är även att jag slagit rekord för hur många som besökt min blogg den här månaden. Över 6000! Tänk, det hade jag aldrig trott då jag skapade min lilla blogg, haha. NI ÄR SÅ BRA! Imorgon kikar jag in igen med ett litet inlägg.

KRAM PÅ ER OCH ÅTERIGEN GOTT NYTT ÅR!


10 kommentarer:

  1. Gott nytt år och tack för en väldigt fin blogg! :D

    SvaraRadera
  2. Kram på dig med, Gott nytt år och tack för en sådan fin blogg! Keep on blogging babe! :D

    SvaraRadera
  3. GOTT NYTT ÅR OCH KRAM! :D <3

    SvaraRadera
  4. Gott nytt år på dig med, hoppas 2013 blir ett bra år! :D <3

    SV: Åh, men vad snäll du är! Åh, så trevligt, får man fråga från vilken del av Värmland du kommer ifrån? :D

    SvaraRadera
  5. Gott nytt år själv och tack för en jättefin blogg! <3

    SvaraRadera
  6. Gott nytt år på dig!!! Fortsätt blogga, kay? ^^ <3

    SvaraRadera