tisdag 1 januari 2013

Månadsresumé december 2012

Lästa böcker:
Systrar i Jeans: Andra Sommaren - Ann Brashares
Om Jag Kunde Drömma (serieberättelsen del 2) - Young Kim & Stephanie Meyer
Alice in Zombieland - Gene Showalter
Ankomsten - Shaun Tan
The Hobbit - J.R.R. Tolkien
Het - Novellsamling

Bästa boken:

Föll mig inte i smaken:

Sammanfattning av månaden:
Inte den bästa läsmånaden. Jag hade svårt att hitta tid till att läsa och läste inte heller någon bok som verkligen greppade tag om mig. Men The Hobbit gillade jag trots allt. Jag läste även två seriealbum. Om Jag Kunde Drömma del 2 var jag inget stort fan av, men Ankomsten gillade jag. Men jag börjar även ana att seriealbum inte är något för mig - de går fort att läsa, men ändå blir jag rätt så uttråkad. Nej, jag tror jag håller mig till vanliga böcker.

Planerar att läsa i januari 2013:
2013 är här och jag har stora planer för januari månad! Och med stora planer så menar jag i bokväg! Jag är supertaggad på att läsa alla mina nya böcker i hyllan och även på att beställa hem några nya böcker som släpps snart! (BOUNDLESS!!) Men här har ni lite av det jag känner för att läsa just nu. (Och självklart ska jag även vara med och läsa Sagan Om De Två Tornen! Problemet är bara att jag måste låna den från bibblan och de har stängt idag, haha ... sedan hoppas jag också att de faktiskt har boken inne.)



Hoppas ni får en bra första månad i 2013! Jag har några fler inlägg planerade som bör dyka upp under de närmsta dagarna!

5 kommentarer:

  1. Boundless längtar jag verkligen efter! Hoppas att serien får ett bra slut :D

    SvaraRadera
  2. Det är många nu som inte riktigt verkar gilla Alice in Zombieland. Gillade omslaget men kommer nog inte läsa den!

    SV: Tack för tipsen, ska kolla upp :D

    SvaraRadera
  3. SV: Oj vad kul, då bor vi jättenära varandra ju! Jag bor i Kil och går på gymnasiet i Karlstad. Vilken skola går du på? :D

    SvaraRadera
  4. SV: Nej, vad kul! Jag går på Älvkullen! :D

    SvaraRadera