söndag 13 januari 2013

Paket #1

*Dun-dun-dun-duuuuuun!!!* 
Wiiie! När jag kom hem igår kväll såg jag till min förtjusning att jag fått hem första boken från "Bokväncirkeln". Tack Rebecca som skickade den! Och till min glädje så upptäckte jag att det också var en bok jag velat läsa väldigt länge. Temat som Rebecca hade var "fairytale retellings" och boken hon skickade var denna:


Taaaack!! Jag har börjat läsa lite i den (ca. 60 sidor) och gillar den än så länge. Den är mysig och härlig. Möjligtvis att jag önskar att huvudkaraktären fick en lite mer utmärkande röst, men annars är jag nöjd än så länge. (Rekommenderar också till alla som är med i cirkeln att ni läser Lucys inlägg här).

Så vad händer för övrigt? Jag har läst ut några böcker, så recensioner kommer dyka upp snart! Hoppas ni har det bra där ute. Vi går mot ljusare tider och våren närmar sig (även om det inte märks). Jag blir alltid så mycket gladare när våren kommer - är så trött på detta ständiga mörker utomhus. Och det är även nu många efterlängtade böcker börjar släppas. JAG LÄNGTAR. 

2 kommentarer:

  1. Vilken fairy tale är boken en retelling av? :D

    SvaraRadera
  2. Så roligt att den har kommit! Hoppas du kommer att gilla den.
    Själv har inte min kommit än men hoppas på att det ska komma i veckan :)

    SvaraRadera