söndag 3 februari 2013

Tävlingsvinst, anlända böcker och lite annat




Tänk att böcker alltid har som vana att hitta hit. JAG VET INTE VART DE KOMMER IFRÅN. Hehe.

Magikerna vann jag hos Tonårsboken (tack tack!), och jag ser mycket fram emot att läsa den. Through the Ever Night fick jag av snälla Jennifer som hade två exemplar hemma. Tack återigen! Tycker alla ska titta in på hennes blogg (det är en av mina favoriter!).

Och sedan så har även alla de böcker jag beställde för ett par veckor sedan kommit (förutom Scarlet av Marissa Meyer som inte har släppts ännu). Alla är med på den andra bilden förutom Fallen Kingdoms som jag har i min lägenhet. Nu har jag allt mycket att läsa! (Som vanligt, haha).

För tillfället har jag mitt bokmärke i Boundless, och jag gillar den än så länge. Vill inte att serien ska ta slut, men ändå så måste jag få veta vad som händer. Om jag inte hade andra planer i eftermiddag så skulle jag lägga mig ner och sträckläsa.

Hoppas allt är bra med er! Ett stort tack till alla nya prenumeranter som hittat till min blogg också! Har läst ut en del böcker så ni kan se fram emot några recensioner under veckan som kommer!

10 kommentarer:

  1. Åh The Storyteller... den boken gjorde avtryck hos mig, det var rätt längesen jag läste ut den men jag tänker fortfarande på den ibland.

    SvaraRadera
  2. 7 av böckerna som jag är nyfiken på. Boundless har sådan fin färg på omslaget! :)

    SvaraRadera
  3. Många intressanta böcker där ser det ut som :) Du har att göra du!

    SvaraRadera
  4. Åh, fina nya böcker! Boundless ser speciellt vacker ut (ångrar lite nu att jag inte köpte första boken i inbundet...)

    SvaraRadera
  5. Så mångra bra böcker! Vill sä läsa Splintred själv.

    SvaraRadera
  6. är sugen på the storyteller så ska bli kul att läsa din recension sen!

    SvaraRadera
  7. Jag gillade The Raven Boys jättemycket! :D Min första av Maggie Stiefvater ;)

    SvaraRadera
  8. Vilka fina böcker! :) Ser fram emot dina recensioner. :)

    SvaraRadera
  9. Oj vad roligt med nya böcker!:) Har inte läst nån av dem, men alla verkar bra. Jag är nog mest intresserad av The storyteller där. Men jag brukar inte läsa engelska...:D

    SvaraRadera
  10. Åh vad avis jag blir på alla fina böcker! Är sjukt nyfiken på The Storyteller, ser fram emot din recension :)

    SvaraRadera