söndag 31 mars 2013

Hej hej London här kommer jag!

Imorgon drar jag iväg till London (!!!) för att var borta i fyra dagar! Så jag tänkte väll mest säga det att jag inte kommer blogga något under dessa dagar. Det ska bli väääldigt gött att komma iväg någon annanstans, istället för att bara traska runt i hemstaden. Så imorgon kommer jag istället att gå runt på Londons gator! Låter helt OK. Hehe.

För att göra inlägget en aning roligare får ni här vilka låtar jag kommer ha på replay under flygturen!

Smash Mouth - All Star 

Daughter - Landfill

Imagine Dragons - Nothing Left To Say

MS MR - Bones

Wolf Gang - The King and All of His Men

Goat - Sugar, We're Going Down

HEJDÅ! :D

7 kommentarer:

  1. Åh, London! Underbarare stad finns typ inte. Du kommer garanterat att ha det hur bra som helst :D

    SvaraRadera
  2. Ha så väldigt roligt i London!! Så himla fin stad.

    SvaraRadera
  3. Vad härligt! London är så underbart. Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Ha det så kul! Är sjukt avis!

    SvaraRadera
  5. Du har fått en utmärkelse av mig: http://mittimellan-ella.blogspot.se/2013/04/liebster-blog-award.html :)

    SvaraRadera
  6. Åh fina London! Hoppas du har det jättebra :D

    SvaraRadera