fredag 1 mars 2013

Månadsresumé februari 2013

Lästa böcker:
Perfect Scoundrels - Ally Carter
Boundless - Cynthia Hand
Beautiful Darkness - Kami Garcia & Margaret Stohl
Through the Ever Night - Veronica Rossi
Scarlet - Marissa Meyer
The Storyteller - Antonia Michaelis
Beautiful Chaos - Kami Garcia & Margaret Stohl
Finnikin of the Rock - Melina Marchetta
 
Antal: 8
Påbörjade serier: 1
Avslutade serier: 1
Uppföljare: 6
Ensamstående: 1
Svenska: 0
Engelska: 8
 
 
Bästa böckerna:
 
 
Tyckte minst om:
I en månad full av väldigt bra böcker, så var The Storyteller den jag tyckte minst om. Fast den var absolut inte dålig.
 
 
Sammanfattning av månaden:
Hjälp, vad många uppföljare jag läst den här månaden! Men det är väll bra? Antar jag? Haha. Men jag har alltid tyckt att det är mycket enklare att påbörja uppföljare, och den här månaden har det dessutom släpps många efterlängtade sådana! Något jag måste påpeka också är att jag har läst många väldigt bra böcker den här månaden! Ingen av dem har varit dålig. Yay!
 
Planerar att läsa i mars:
I mars släpps sååå många böcker jag vill ha väldigt mycket (Profetens Tid, Clockwork Princess, Requiem). JAG ÄR SÅ TAGGAD FÖR ALLA DESSA. Sedan måste jag få tag i The Indigo Spell också! Men mitt problem är detta: jag kommer troligtvis åka till London några dagar under påsklovet så då måste jag spara pengar till dess. Aaahh. Får försöka hålla mig. Men annars vet jag inte vad jag vill läsa i mars. Ska läsa klart A Storm of Swords i alla fall (någon mer som är taggad inför nya säsongen??!!!), och sedan får jag se!

3 kommentarer:

  1. Bådar gott att du gillade Beautiful darkness för jag har fortfarande den framför mig! ;)

    SvaraRadera
  2. Hej där! :D Jag har taggat dig till en grej! Titta in på min blogg för att se vad det är du ska göra ;)

    SvaraRadera
  3. Svar (jag kan ha svarat på din kommentar tidigare, men ja ghar haft problem med mina kommentarer så jag gör det igen): Precis som du säger är det helt underbart att man verkligen får tycka annorlunda i bokbloggarvärlden (förutom möjligtvis om Harry Potter, haha). TACK LISA TILL DIG OCKSÅ FÖR ATT DU HAR DEN HÄR FINA BLOGGEN OCH JAG HOPPAS VERKLIGEN ATT DU SKA PÅ BOKMÄSSAN SÅ VI SES IGEN!

    SvaraRadera