fredag 3 maj 2013

HEMMA!

HEJ! Jag är hemma igen! Har saknat min blogg jätte mycket, trots att det bara gått en vecka, haha. Och har saknat internet! Men hotellet hade internet i lobbyn så där satte jag mig ner ibland och kollade lite snabbt på mobilen. Men har inte hunnit läsa några bloggar, så nu har jag väll ett par hundra inlägg att läsa eller något i den stilen, haha. Men jag har haft det jätte bra! Bara tränat och ätit och sovit och solat lite ibland. Och läst! Hann läsa ut tre böcker (Falling Kingdoms, Prodigy, The Knife of Never Letting Go), därav en var jätte bra, en rätt så bra och en helt okej/rätt så tråkig. Men mer om det i recensionerna! Tror jag har fyra recensioner att skriva? Så ja, de bör komma upp under de kommande dagarna.

Men det är underbart att vara hemma. Sitter och planerar en liten bokbeställning just nu, lyssnar på musik och bara njuter av att vara hemma igen, typ. Är jätte taggad på att skriva massa bra blogginlägg, men har noll inspiration om vad jag ska skriva, haha. Så om ni skulle ha någon idé till ett roligt inlägg, så lämna gärna tips! Och just nu har jag väll inte så jätte mycket mer att säga. Men här kommer lite bilder från resan i alla fall!



Caught in action!! 







6 kommentarer:

  1. Vilka mysiga bilder! Vill också utomlands.
    Ser fram emot recensioner på böckerna du nämnde i inlägget :)

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du är tillbaka! Och vad fina bilder! :)

    Tyckte att omgivningarna på bilden där du hoppade längdhopp såg lite bekanta ut och jag tror faktiskt att jag har rätt om mina misstankar. Var du i Lloret de Mar? :) jag var där på träningsläger med mitt fotbollslag mellan 12/4 och 19/4 och det var helt fantastiskt roligt! Gick förbi "arenan" där du tränade två ggr per dag när jag var på väg till fotbollsplanen där vi hade våra träningar ;) på vilket hotell bodde ni? (Tänkte om vi t.o.m har bott på samma hotell) Hoppas att det var riktigt kul där borta!

    Det ska även bli kul att läsa dina recensioner på böckerna, speciellt The Knife of Never Letting go, då jag har den oläst i min bokhylla :)

    SvaraRadera
  3. Välkommen hem. :) Och vilka fina bilder, ser jättemysigt ut. :)

    SvaraRadera
  4. Du verkar ha haft det extremt mysigt! :D Välkommen hem :)

    SvaraRadera
  5. Åh vad mysiga bilder, speciellt den under glassbilden :D

    SvaraRadera