måndag 17 juni 2013

Att svara på kommentarer.

Jag hade tänkt att jag ska bli bättre på att svara på kommentarer! Vilket är bra, för det är något jag allt för ofta är allt för dålig på, haha. Men för att jag ska orka att svara på fler kommentarer så tänkte jag att jag gör så att jag svarar på kommentaren direkt här på min blogg. I alla fall i de flesta fallen. Så jag har börjat nu på mitt förra inlägg! Så om ni vet med er att ni ställde mig en fråga, gå tillbaka till inlägget och leta efter ett svar!

Jag ska för övrigt försöka få igång bloggen lite mer nu under sommaren. Men just nu jobbar jag väldigt mycket och att läsa A Feast for Crows går väldigt segt för tillfället. Har typ läst 500 sidor tror jag. Allt gick bra fram till 400 sidor, men sedan tog det typ stopp, haha. Men jag vet inte, är inte så intresserad av den för tillfället? Tror jag kanske värvar med en annan bok emellan nu. Men vi får se! För den är ju egentligen verkligen inte dålig.

Hoppas ni har det bra!

2 kommentarer:

  1. Jag funderar alltid på hur man bäst ska svara på kommentarer! Folk ser det ju bättre när man skriver på deras blogg, men det blir så lösryckt... tycker jag i alla fall ;)

    SvaraRadera
  2. Svar: Långa kommentarer är alltid fint :) Jo, tror också att detta är budskapet. Men jag insåg det inte förrän jag såg filmen, så kunde inte riktigt inkludera det i min bokrecension. Men filmen gav mig verkligen en helt annan syn på berättelsen! Ska recensera den med, lite kort, tror jag.

    SvaraRadera