lördag 22 juni 2013

Böcker och sånt (5)

Bok jag ser fram emot: 

Jag och resten av bokvärlden? Haha. Men det ska bli väldigt spännande att se hur serien slutar, särskilt med tanke på hur mycket jag älskade Insurgent. Låt oss hålla tummarna för att serien får ett episkt slut! (Och är det bara jag som faktiskt är väldigt taggad inför filmen?)


Låt som påminner mig om en bok:

Matchbox 20 - How Far We've Come (The Heroes of Olympus - Rick Riordan)

Well I believe the world is burning to the ground
Oh, well, I guess we're gonna find out
Let's see how far we've come
Let's see how far we've go
Well I believe it all is coming to an end
Oh, well, I guess we're gonna pretend
Let's see how far we've come
Let's see how far we go

Åh, hjälp. Jag såg den här posten på tumblr och var verkligen tvungen att hålla tillbaka tårarna. Percy, Annabeth, Hazel, Frank, Leo, Piper, Jason ... jag älskar er alla så mycket. 


Nya omslag:

 Bara jag som vill gråta lite bara genom att se på United We Spy? Hjälp. Vill ha boken så gärna, men vill samtidigt inte att serien ska ta slut ... aaahhh.


 Nyfunnen bok:

Det sägs att boken ska vara speciell, och jag tycker den låter väldigt bra. Dessutom så har den fått väldigt bra recensioner. Så jag är helt klart intresserad.


Minnesvärt citat:

“All these words, words like 'evil' and 'vicious', they meant nothing to Nature. Yes, evil was a human invention.”

― John MarsdenTomorrow, When the War Began 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar